Hejsa Aminoland. Jeg køre en nyere dansk flash spilside hvor jeg hver måned udlover gratis præmier til brugerne, imod at de får højeste scorer i et spil vi har valgt for den pågældende måned. Om siden: Siden er gennemført, flot og brugervenligt og alt indholdet er på dansk. Vi har en lille brugerkreds på omkring 100 faste medlemmer og så er der en del ikke registrerede gæster på siden. Siden har et stigende besøgstal som lige nu er omkring 3300 besøg på en måned, men det ser vi frem til at lave en del om på med nogle kommende reklame kampagner. Om Donationen: Jeg søger sponsorer til siden som er interesseret i at "donere" en beskeden præmie til månedens konkurrence, prisklassen er 150 - 300kr. For præmien kan vi til gengæld give jer noget bannerplads på siden, samt nævne jer under vores præmieliste som sponsor og henvise til jer der igennem. Månedens vinder har et valg imellem 3-4 præmier hver måned, så derfor er det ikke garanteret at din "donation" bliver valgt. Men i det tilfælde bliver din donation samt bannerplads blot videreført til måneden efter sådan så du har reklamer i to måneder for den samme pris. På forhånd tak! Med venlig hilsen Lasse Petersen |
Hej
Jeg tænker bare lige hurtigt, at du måske skulle henvende sig til nogle af de mange fysiske spillebutikker/kæder der er rundt i landet, få dem til at sponsorere spil nu det er spilleglade mennesker vi snakker om. Og generelt shops der har med it produkter at gøre... der er jo et HAV at vælge mellem. Det skal være noget der har interesse for brugerne at vinde - ikke "bare" en flaske god vin. Kan du følge mig?
:-) Dorthe