Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla slider hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Mit navn er Przemek og jeg er kommet ud for et problem at jeg slettede alt tekst som stod inde i SLIDER mappen/filen.

Og nu mangler der en slider på forsiden (jysk-mobil-service.dk)

(det er div - li - ul = som jeg forstår intet af, men husker det inden jeg uheldigvis slettede det)

Er der nogen der er istand at hjæpe til rimelig pris så skriv til email: thehejlb@gmail.com

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 22:48

thehe:

Hej. Mit navn er Przemek og jeg er kommet ud for et problem at jeg slettede alt tekst som stod inde i SLIDER mappen/filen.

Og nu mangler der en slider på forsiden (jysk-mobil-service.dk)

(det er div - li - ul = som jeg forstår intet af, men husker det inden jeg uheldigvis slettede det)

Er der nogen der er istand at hjæpe til rimelig pris så skriv til email: thehejlb@gmail.com

Den har jeg lige klaret. Har snakket med Ø......
så den er fikset. Dog havde du ikke slettet noget blot deaktiveret det to steder

HIlsen jim

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 22:49

forresten husk lige at rate mig godt her inde for min hjælp...

HE HE

TAK

Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:05

Ja du har aktiveret den jim. Men jeg mangler hele scriptet. fordi jeg har kopiret den over på min computer som er gået i stykker.

Altså. heeeeellleeeeee den skide slid. alt fra funktion til hvad der skal stå der inde.

Jeg gætter på at der findes nogle "formler" som jeg skal lave om så de passer ind til. Men som sagt. ALT er blevet slettet. 

Og hvis ikke slideren har i så nogle andre forslag til hvad man ellers kunne lægge der ind? 

Mvh Przemek

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)