Hej Jesper. Som jeg ser det er det jo bare en almen drop-down menu?? Du kan nemt lave sådan en helt uden brug af JS - og udelukkende benytte dig af CSS.
Dog er det jo for det første "skjulte links" og det det andet "navigations links". Det er et faktum at links som indgår i relevante sammenhænge rundt omkring i tekster på sitet videregiver mere relevans end eksempelvis i en navigation.
Jeg lavede nogle mindre tests med display:none links sidste år, hvor jeg at jeg kom frem til at det havde også videregav mindre linkjuice, grundet google ikke havde noget visuel på linket. Det er jo klart at siden linket ikke altid er synligt, er det jo mindre relevant for brugerne. Dog skal det lige siges at mine tests var en del unøjagtige fordi de ikke var omfattende nok.
Nu har jeg ikke selv set at menuen er via JS, men siden i nu siger det, og jeg er doven, må vi jo tage udgangspunkt i det. Men mit råd er at du skal fjerne javascripten fra drop-down menuen og lave den kun i CSS. Dette er egentlig primært for dine brugeres skyld - men ja, det KAN forekomme at der bliver videresendt mindre værdi på baggrund af javascript.
Jeg håber at jeg kunne hjælpe :-)