Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af kendte streetwear mærker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt igang med at konstruere en webshop, og har nu set en del indlægamino.dk med en masse positiv respons, så jeg ville selv lige prøve mig ad. 

Jeg sører som min overskrift pointerer, nogle leverandører af kendte streetwear mærker som fx Vans, Charhartt, Dickies, DC og és.

Hvis der er nogle der har erfaringer, råd eller på nogen måde kendskab til en løsning på mit problem, så vil jeg være utrolig glad for at høre fra jer.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:05

Hej Magnus.

Sådan som jeg forstår det, vil du gerne have fat i de producenter, således du kan købe disse produkter til produktionspriser?

Sådan hænger det desværre ikke sammen, idet de kendte mærker har med stor sandsynlighed en så stor kapital, at de selv kan have sit eget private produktionssted. Plus, disse informationer er en forretningshemmelighed, medmindre du har kendskab til en, som har insider-viden.

Er det alligevel muligt for dig at få fat i disse oplysninger, kommer du nok i problemer mht. af krænkelse af copyright-loven.

Måske har jeg misforstået dig, men det er sådan som jeg har forstået udfra dit indlæg.

Med venlig hilsen

Kim Long Nguyen

Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:19

Tak for respons Kim.

Men det jeg søger er de danske afdelinger, som sidder med salg af de før nævnte mærker. 

Det er ikke fordi jeg forsøger at købe de store mærker billigere, jeg prøver bare på at få fat i nogle varer. 

Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:04

Hej Magnus....

Vi kan hjælpe dig med div varer til opstart

Check www.streetlifenet.dk

Kontakt streetlife@forum.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)