Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt SEO-venllgt linkkatalog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Min nyeste satsning er et MFA linkkatalog, hvor der er fokuseret på SEO, så både kataloget og de tilmeldte links får mest mulig trafik.

Feedback og forslag til nye link-katagorier er naturligvis mere end velkomne. Jeg har prøvet at holde sitet så simpelt og overskueligt som muligt, både for brugernes og robotternes skyld.

Jeg glæder mig til at se hvordan sitet udvikler sig, både i form af besøgende, links og ranking.

Som det kan ses, er kataloget lige nu stort set tomt. Forsiden bliver meget større, som links bliver tilføjet.

www.shoutit.dk

PS: Nu ved jeg jo, at størstedelen af jer herinde, ejer et eller flere websites, så hvis i gerne vil hjælpe med at sparke sitet igang, og samtidig få lidt gratis reklame/offsite SEO, så kan i jo passende tilføje jeres link(s). Alle links tilføjet inden for den næste uge, vil blive placeret på forsiden.

Det tager max 2 minutter i alt, det kræver dog at i opretter en bruger (tager 10 sek, men skal aktiveres via. e-mail, for at forhindre de værste spammmere.) Jeg kan naturligvis garantere, at jeres e-mail ikke havner spændende steder, men udelukkende bliver brugt til aktivering af kontoen.

Fra Gentofte
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:50 | Låst

PS: Jeg kender manges holdning til denne slags linkkataloger, men dette er blot et sjovt MFA forsøg, og skal betragtes derefter!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:53 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Magnus,

Debattråde med tilmelding til linkkataloger giver generelt ikke noget konstruktivt til hverken Aminos brugere eller iværksætteriet.
Resultatet af tilmeldingstrådene er generelt bare en masse "jeg har tilmeldt mit site" og "tilmelding godkendt".

Det ønsker vi ikke, og din tråd låses derfor.

Håber på din forståelse. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)