Hej derude Min virksomhed har hurtigt fået ben at gå på - og dette resulterer i at vi nu bliver nødt til at outsource små dele af et projekt. Der er tale om en hjemmeside der er bygget op i WordPress og som skal indeholde et medlemsområde (som allerede er aktivieret med WishList member) Der mangler eventuelle ændringsforslag fra klienten samt at færdigbygge eller helt udskifte systemet til medlemsområdet. Jeg vil fra starten sige at der ikke er mange penge at rutte med, men omvendt er det også en ret simpel opgave. Man må gerne bruge den som reference efterfølgende. Hvis du synes dette lyder som noget du gerne vil prøve kræfter med; så fang mig her på Amino, i en PB, på Facebook som Frederik Kehler, Øregård Gymnasium, på email frederik@kehler.me. Tak! |
Find hurtigt hjælp til dine opgaver. Læg opgaven i udbud blandt freelancere og få hurtigt hjælp af en dygtig wordpress udvikler - Relevante freelancere får automatisk besked, så du får hurtigt de første bud, og altid til den bedste pris.
Læg opgaven i udbud her.