Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark respekterer mig ikke ! Hvad skal man dog stille op ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg har altid brugt Post Danmark som leverandør, og gør det desværre stadigvæk. Men nu gør jeg det mod min vilje !

Jeg betaler hver måned skyhøje regninger til Post Danmark, og forventer derfor også at jeg har en stabil leverandør, hvor det hele kører nogenlunde OK, og vi ikke skal diskutere småting. Men det kan jeg tydeligvis ikke regne med.

Sagen starter med at vi ved en fejl sender en forkert vare til en kunde. Vi sender selvfølgelig med det samme den korrekte vare til kunden, samt et returmærkat til den forkerte vare.

Få dage senere sender kunden den forkerte vare retur, men den dukker aldrig op på vores adresse.

Jeg går selvfølgelig tilbage i systemet og finder forsendelsesnummeret. Til min overraskelse står pakken til "Udleveret til liberalt erhverv" på en hverdag kl. 08:42.

Dette stiller jeg mig selvfølgelig uforstående overfor, og ringer til Post Danmark. Får meldingen at jeg skal udfylde en formular på deres hjemmeside. Dette gør jeg med det samme.

Da det fremgår ganske tydeligt uden på vores dør at:

"INGEN FORSENDELSER MODTAGES, UDEN UNDERSKRIFT" 

.... kræver jeg i samme omgang at se hvem der har skrevet under på modtagelsen.

Nå, jeg venter og venter, og så kom der endelig svar, og de skriver ordret følgende:

"Den pågældende medarbejder kan godt huske forsendelsen og fortæller at den er leveret i gangen indtil Lageret. Omdeleren åbnede døren og "råbte" det er Posten, jeg har en pakke, hvorefter den blev stillet på gulvet."

Dette svar bringer kortvarigt mit pis i kog, men svarer dem pænt at jeg ikke er tilfreds med udfaldet af sagen, da det jo er ganske tydeligt at vi skal have underskrifter på alle leveringer. Uden dette har vi ingen mulighed for at styre hvad der kommer ind i huset.

Post Danmark kommer efterfølgende med et standard svar, at de har behandlet sagen efter gældende retningslinjer.

Hvad er konklusionen ?

- Vi har et af verdens dyreste post væsener !

- Forvent ikke at de respekterer dig på nogen måde, trods din erhvervsaftale og skyhøje regninger

- Forvent ingen erstatning, trods de ellers garanterer at alle forsendelser er forsikrede !

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:34
Jeg glæder mig til vi har ét reelt alternativ til post danmark. Jeg tror ikke du er den eneste.
Det er lidt mærkeligt der ikke er nogen der samler bolden op. Det ærgrer mig virkelig
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:59

Det er så her du virkelig skal gå til den og sige du har krav på at se underskriften uden underskriften på varen vil du melde den bortkommen og derfor videre give sagen til forsikrings selskabet som tyveri.

Så skal de nok få røven igang tro mig, det har virket hver gang for mig :D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:45

Altså fordi du er uenig i en afgørelse, så har det næppe noget med respekt at gøre... De har behandlet sagen efter deres standard procedure, så det er mere en uheldig tvist...

Når det er sagt, så er det sjovt, at postbudet lige præcis kan huske den pakke, og kan gengive hele situationen så præcist, når der intet specielt er sket.
Desuden har postbudet ingen fuldmagt (formoder jeg), så i henhold til PDs egne regler om pakker, så er der sket et brud, og det bør du gøre meget klart for dem. Og så er det lige meget, om deres postbud kan huske situationen eller ej, når vedkommende ik engang kan udføre sit job efter bogen!

Du må have fat i en medarbejder hos PD, og i en pæn tone forklare, at du finder det urimeligt, at I skal betale for at deres medarbejdere ik engang kan udføre deres arbejde efter bogen. Hold en konstruktiv og god tone, så er chancerne for et positivt udfald meget bedre ;D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)