Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netbutik - Frontpage - hvordan kommer jeg videre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Har haft mit site i snart 2 år - hjemmelavet net-butik www.brugt-rideudstyr.dk  Søgeoptimeringen skulle vel være ok da jeg ligger på 1. side på google eller hvad - er det ikke her man ligesom måler om kunderne kan finde en? 

Vil egentlig gerne have dankortsløsning på netbutikken - men kan jeg få det når jeg har lavet sitet i Frontpage? Det kan godt være at det program er for amatører, men det har være udemærket indtil nu.

Hjælper det på salget at udsende nyhedsbreve - er der nogen der har erfaring med det?

Gælder mig til at høre fra jer - gerne med gode råd om hvordan jeg kommer videre med netbutikken.

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:04
Hej Piaf,

Det letteste for dig er at tegne et abonnement hos Scannet og få en af deres shopløsninger. Du kan starte med en standard shop og så efter behov skifte til en med Dankort løsning. Alternativt kan du få en gratis løsning fra oscommerce.com men det kræver en pæn viden inden for PHP og SQL for at lave en mere avanceret butik. Så hvis du er til gratis produkt med masser af muligheder men den kræver en vis potion programmerings færdigheder så er det oscommerce.com. Hvis du er til en standard løsning som altid virker og som du kan putte produkter i fra 1. minut så er det en Scannet.dk løsning du skal kigge efter.

I relation til nyhedsbreve så er det min erfaring at det sjældent kan betale sig at genudsende nyhedsbreve. Det du kan gøre er at omskrive disse en smule så indholdet er forskelligt men budskabet er det samme. Alternativt kan du fortsætte dit nyhedsbrev uge for uge så de sidste tre uger (f. eks) er med hver gang.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:17
Hej Pia.

Det ser ud som om, at du med en ny søgeoptimeret hjemmeside vil kunne ramme din målgruppe ca. 20 - 50 gange bedre

Så du er i markedet - du rammer bare ved siden af.

SEO-CMS og noget hjælp til at ramme "bulls eye" (undskyld udtrykket) vil kunne få dit site til at rykke helt vildt.

Hvis du ikke har pengene, så kunne vi måske finde ud af noget overskudsdeling på gevinsten?

Eks. på løsning, som jeg kører sammen med partner: www.Espressoguiden.dk På visse søgeord får vi op til 60% af alle søgende ind på hjemmesiden med Adwords for et lille beløb. Se DET er fedt

Eks. på shopløsning: www.Brilleglasset.dk (Dankort) eller Nordsjællands Serviceudlejning (kører ikke med Dankort endnu og hopper over på SEO-CMS om kort tid)

Ja, det hjælper i høj grad på salget at udsende nyhedsbreve. Een af mine kunder, en fysisk tøjbutik, får rigtig meget ud af deres nyhedsbreve som de udsender hver 14 dag.

Mvh, Christian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 10:01
Hej Pia

Jeg syntes din hjemmeside virker helt fin og ville på ingen måde afskrække på mig, selvom den er lavet i frontpage.

Det som dog virker lidt forkert er at du ikke bruger dit site som mailleverandør, men istedet sol.dk. Når nu det drejer sig om rideudstyr ville jeg ikke betænke mig meget over denne detalje, da jeg betragter denne form for handel som værende mere i kategorien "ildsjæle" fremfor "forretningsfolk". Men ønsker du at opgradere og virke mere proffessionel ville jeg nok overveje at skifte hotmailen ud med en "rigtig" mail, som: piaf@brugt-rideudstyr.dk

Blot en lille side-kommentar herfra

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)