En lille ting som jeg lige tænkte på, jeg så slet ikke at de 6 store billeder på forsiden var menupunkter før jeg førte musen hen over dem.
Hvis du har dem som en vigtig del af navigationen, så burde de måske være markeret mere på en eller anden måde, eksempelvis en grå tonet halv gennemsigtig boks i bunden som har overskriften fra linket oven på.
Det var bare lige mine tanker, håber det kan bruges
Med Venlig Hilsen Bent B. Pedersen
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Hvis du har dem som en vigtig del af navigationen, så burde de måske være markeret mere på en eller anden måde, eksempelvis en grå tonet halv gennemsigtig boks i bunden som har overskriften fra linket oven på.
Hej Bent
Det er mine blogindlæg, som jeg linker til fra diverse sider. De er ikke de vigtigste på siden, som er midlertidig. Men jeg vil helt sikkert have din idé i baghovedet, når jeg engang skal lave om.
Frem med en kontaktformular derved lettere at kontakte dig, et cvr nummer på siden det skaber mere trovædighed.
Teksten
Der er sådan set intet tekst husk tekst det giver en lille viden , lige en lille historien om hvert billedet, uden tekst er det svært at blive godt indekseret i søgemaskinerne
Hvilken materieler er malerierne lavet af , kan de klare sollys uden at de tager skade er de vandtætte , hvad er der over billederne.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg ville personlig vælge at skifte billederne af dig på forsiden ud med malerier. Hjemmesiden har vel til formål at sælge billeder? jeg synes den handler meget mere om dig selv? - forside med en masse billeder af dig og så teksten om at du er mor? Du skal give billederne en værdi så de kan sælges, billederne bliver ikke solgt fordi kunsteren er mor eller er fotogen :0) håber du forstår budskabet
Jeg ville personlig vælge at skifte billederne af dig på forsiden ud med malerier. Hjemmesiden har vel til formål at sælge billeder? jeg synes den handler meget mere om dig selv?