Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er min webside oppe at køre :0)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Linda Lene Larsen:

Thank you Phillip. That was so nice of you to spend time on my webpage and to do a videoBig Smile

Hi Linda,

Your welcome :)

I hope it helps,

I wish you all the best

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:52

Hej Linda

En lille ting som jeg lige tænkte på, jeg så slet ikke at de 6 store billeder på forsiden var menupunkter før jeg førte musen hen over dem. 

Hvis du har dem som en vigtig del af navigationen, så burde de måske være markeret mere på en eller anden måde, eksempelvis en grå tonet halv gennemsigtig boks i bunden som har overskriften fra linket oven på.

Det var bare lige mine tanker, håber det kan bruges Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 09:59

Bent Pedersen:
Hvis du har dem som en vigtig del af navigationen, så burde de måske være markeret mere på en eller anden måde, eksempelvis en grå tonet halv gennemsigtig boks i bunden som har overskriften fra linket oven på.

Hej Bent

Det er mine blogindlæg, som jeg linker til fra diverse siderBig Smile. De er ikke de vigtigste på siden, som er midlertidig. Men jeg vil helt sikkert have din idé i baghovedet, når jeg engang skal lave om.

Alt kan bruges! Yes

Find mere om mig på Linkedin 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:45

Smukke billeder Smile

kontaktsiden 

Frem med en kontaktformular derved lettere at kontakte dig, et cvr nummer på siden det skaber mere trovædighed.

Teksten

Der er sådan set intet tekst husk tekst det giver en lille viden , lige en lille historien om hvert billedet, uden tekst er det svært at blive godt indekseret i søgemaskinerne 

Hvilken materieler er malerierne lavet af , kan de klare sollys uden at de  tager skade er de vandtætte , hvad er der over billederne. 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 11:21

Mikael christiansen:
Hvilken materieler er malerierne lavet af , kan de klare sollys uden at de  tager skade er de vandtætte , hvad er der over billederne. 

Ja for pokker, på med nogle oplysninger om malerierne - tak Mikael!

Kontaktformular kommer også på!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51

Jeg kan godt lide designet, det ret læx. Men jeg synes at dit logo er ret utydeligt at læse :( 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 12:31

Jeg ville personlig vælge at skifte billederne af dig på forsiden ud med malerier. Hjemmesiden har vel til formål at sælge billeder? jeg synes den handler meget mere om dig selv? - forside med en masse billeder af dig og så teksten om at du er mor? Du skal give billederne en værdi så de kan sælges, billederne bliver ikke solgt fordi kunsteren er mor eller er fotogen :0) håber du forstår budskabet

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 15:02

JonasGreve:
Jeg ville personlig vælge at skifte billederne af dig på forsiden ud med malerier. Hjemmesiden har vel til formål at sælge billeder? jeg synes den handler meget mere om dig selv?

Har du kørt musen hen over billederne? Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:33

Nice side.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 17:20

Ja selvfølgelig har jeg da det, men det var ren og skær tilfældighed at det skete :-)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)