Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv Itunes-kode i gave. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Tænkte om det var muligt at købe en bunke Itunes-koder, som kunder kan få, når de fx. køber noget eller tilmelder sig side/nyhedsbrev

Jeg ved man kan købe gift-cards, men leder efter mindre beløb.(Mener 100 kr er mindstebeløbet mht. gift cards)
Derudover ved jeg at man kan sende en enkelt sang, men leder efter en løsning der er lettere, end at jeg skal ind og finde de specifikke sange, og derefter sende dem til kunden.

Kan man købe itunes-koder? Hvis ja, hvor kan man købe? og er der evt. rabat, hvis man køber 5000 koder på en gang :)  

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 18:28

Virkelig ingen med et svar?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 18:47

Jeg vil anbefale dig at kigge på ebay.com og måske finde en sælger som har sælger disse koder. Måske kan du lave en handel med ham. 

 iPhone 6

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 18:54

Tak for svaret. Synes desværre kun jeg kan finde giftcards på 10$ og op. Skal bruge koder, der giver adgang til en enkelt sang.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:04

christian_vinther:

Tak for svaret. Synes desværre kun jeg kan finde giftcards på 10$ og op. Skal bruge koder, der giver adgang til en enkelt sang.

Det tror jeg ikke er muligt. Det er muligt for kunstere og udviklere at lave giftcards til deres egne sange/apps. Du kan derimod også købe et giftcard til en specifik sang.
Spørg evt på Apple's eget forum, så får du i hvert fald et et svar som du kan bruge.  

 iPhone 6

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 23:16

Heine:
Det tror jeg ikke er muligt. Det er muligt for kunstere og udviklere at lave giftcards til deres egne sange/apps. Du kan derimod også købe et giftcard til en specifik sang.
Spørg evt på Apple's eget forum, så får du i hvert fald et et svar som du kan bruge.  

Nå okay. 
Ellers tak for svaret, jeg må finde på en løsning :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)