Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søtte kr. til markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg mener at have hørt om et eller andet ministerium eller lign. der har en pulje der yder tilskud til markedsføring og annoncering. Jeg kan desværre bare ikke huske hvem og hvor.

Er der nogen der kan hjælpe?

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 13:13

Hej Michael,

Jeg mindes at have hørt noget om at Udenrigsministeriet gerne vil hjælpe i forbindelse med etablering af eksport. Ved dog ikke om det er rent økonomisk eller i form af rådgivning. Ved ikke om det er dét du tænker på, eller om det er markedsføring her i Danmark?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:32

Det kommer meget an på, hvordan et konkret projekt er skruet sammen.

Under de rigtige omstændigheder kunne der godt findes nogle steder, hvor man kunne søge midler.
Prøv at sende mig en mail med lidt flere fakta, så skal jeg ret hurtigt vende tilbage og fortælle, om jeg vurderer, at der er muligheder.
Hvis jeg vurderer, at der er muligheder, håber jeg naturligvis at få lov til at løse opgaven for dig.

mvh Hans
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:27

Mere konkret tænkter jeg på annoncering for min virksomhed i aviser og fagblade i Danmark.

Ikke specielt eksotisk.. Dog er det der skal reklameres for jo helt specielt

Havde bare lige på et tidspunkt hørt noget om en pujlepenge.. Men har åbentbart ikke hørt godt nok efter.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:34
Hvis det var så simpelt som at bede om pengene og så ellers modtage en check, var pengene givetvis brugt.

Når staten laver puljer, skyldes det, at politikerne ønsker at fremme et bestemt formål. Du kan sagtens have hørt om nogen, som har fået tilskud til at markedsføre ét eller andet. Jeg arbejder f.eks. med et projekt, som skal markedsføre ideen om at bosætte sig på landet ved vandet. Projektet ligger på www.herud.dk og trænger til at jeg svinger pisken over nogle borgerforeninger.

mvh Hans
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)