Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal jeg??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
hey

Jeg er en dreng på 17 som snart bliver 18 år, og der skal bare ske et eller andet når jeg bliver 18

så jeg har været ved at kigge og overvejet osv.

Men hvad skal jeg vælge for en branche, syens der er utrolig mange spændende ting man kan starte på men ved ikke om det er ting som holder ude i virkeligheden.:)

Så er der nogen der har nogen branche som de kan anbefale eller et eller andet??

På forhånd tak :)

Mvh

Mads  

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:27
det er jo lidt svært for os at vurdere,  hvad dine interesser og talenter er. derfor kan man ikke bare komme med et eller andet. du blir nødt til at fortælle lidt om dig selv!

hvad er dine hobbier? hvad går du helt vild op i?

langt de fleste iværksættere har taget udgangspunkt i det man kan lide at have med at gøre!

mvh

klaus

Fra Grindsted
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 14:35
mine interreser er biler, mobiltelefoner, aktier
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:45
uha! den er ikke nem! det er interesser, vi allesammen har (mere eller mindre).

hvad laver du til daglig? skole? i lære?

mvh

klaus

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 14:46
Så gå i krig med at pudse biler, vaske biler, eller score en masse penge på aktier :)
Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:09
Hej Mads

I går var jeg ude at tage billeder af 3 unge mennesker, som også færdes her på siden - de udgiver et magasin for unge som du - Magasinet hedder Younginc, og handler om unge og iværksætteri - se på hjemmesiden www.younginc.dk og er et gratis magasin, der kommer til at være tilgængeligt på en del uddannelsessteder i København og omegn, samt i en del Bog og Idé-forretninger

Jeg ved ikke lige, hvor du bor - men det er vist også muligt at få sendt blade til din adresse. Så mon ikke det var en idé at få fat på magasinet!

held og lykke med det

Kamilla

Fra Grindsted
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 17:44
svar til Jesper: jeg har allerede købt aktier om indtil virdre har det givet et ret godt over skud.. og det er jo fint, men der er jo ikke det store at bygge op i det for når de ar købt skal man jo bare lige holde øje med dem.

vil gerne have et eller andet jeg kan tage fat i og bygge op trin for trin.

hvis du forstår hvad jeg mener.

mvh

mads 

Fra Grindsted
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 17:46
svar til klaus: hehe.. nemlig.. jeg går på Handelsskole på 1.år og arbejder i fritiden i brugsen.

mvh

Mads

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)