Hejsa, jeg overtog 2 webshops i sommers, men har så kun penge til den ene. Så nu står jeg med en børnetøjs shop, med 1100 nyhedsbrevsmodtager, og en kundebase på ca. 1.700 (der er overlap mellem kunder og nyhedsliste). Og så tænkte jeg at det var en mulighed for at lede efter en partner, som stod med et lager, men ingen kunder - eller synes det kunne være sjovt, at skyde et beløb ind til at starte på, i så fald højrisiko kapital. Siden har været en del af en 15 år gammel fysisk butik, så jeg vil tro kundebasen er loyal, men den har ligget i dvale siden 1/7-2011. Skriv med info, så kan du se siden. Haster lidt, da jeg faktisk har sagt den op til 31/12. Selve shoppen koster kun 750/mdr og er fuld funktionsdygtig med betalingssetup (dankort) og det hele, og derudover har jeg gang i et setup med ekstern logistik, så vi ikke selv skal pakke mv. - det er et projekt jeg kører for den anden shop, som er smykker.
mvh stig |
Hejsa - vil nu alligevel godt fortælle, at siden er OrangoTango.dk, kig og se om du er frisk. Hvis der er tale om start uden et varelager, skal der bruges omkring 50.000 - 100.000.
Jeg er også frisk på, at få mere end 1 med, hvis nogen synes det kunne være sjovt.
SBB