Jeg fik for ca. 18 måneder siden ideen til et stykke software. Software skal kunne downloades gratis fra en hjemmeside. Det kunne evt. laves en "pro" version med flere / avancerede funktioner der kunne koste et engangsbeløb. Softwaren installeres og starter herefter automatisk op sammen med Windows. Softwaren er forbundet til en online database hvor der kan søges på "begivenheder" som kan tilføjes til en huskeliste. Disse "begivenheder" vil man så kunne blive mindet op på et utal af måder og skulle tiden for en "begivenhed" rykke sig vil softwaren automatisk opdatere det. Indtægterne kommer på et utal af måder fra de firmaer der afholder "begivenhederne". Selve ideen i softwaren er der ikke noget nyt i, men de begivenheder der vil blive fremvist og måden man bliver påmindet om dem er ny. Jeg fik kontakt med et firma i Indien som gik i gang med at udvikle softwaren, men det gik i hårdknude og jeg tabte vel ca. 20.000,- på det. Jeg gik derfor selv i gang med at udvikle programmet og har nu en funktionerende beta udgave. Jeg ville helst virke som konsulent og lade andre om at færdigudvikle / markedsføre softwaren, men er det realistisk? Eller skal jeg have et færdigt produkt før nogle vil være interesserede. Og hvordan kan jeg beskytte min ide hvis den skal videregives til evt. investorer? Gode råd til hvordan jeg kommer videre ønskes. |
Gode råd ønskes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)