Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Gratis" sælgere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej Alle,

Er der nogen der ved, om det er muligt at finde sælgere der accepterer 100% provisionsaflønning?

Skulle du lige kende én, så vil jeg meget gerne tale med ham el. hende! Ring på 70 22 42 20.

Jeg er nystartet med virksomheden DELTA ECM, der beskæftiger sig med enterprise content management og elektronisk dokumenthåndtering. Jeg skal bruge en person der "elsker" kold canvas og mødebooking. Når der er kommet nogle kunder i hus, vil denne person blive tilbudt en fast løn og en stilling som account manager. Lyder det rimeligt?

Se mere på www.deltaecm.dk

Jeg ser i øvrigt frem til at deltage i dette forum. Det ser spændende ud :-)

Med venlig hilsen

Michael Fray
DELTA ECM

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Hej Michael

I vores virksomhed driver vi bl.a. en ekstern salgsorganitation. Dette gør at vi løser mange salgsopgaver for mindre virksomheder.

Vores erfaring er, at når du gerne vil have solgt et produkt men ikke vil investerer i det bliver det svært. Tror du ikke selv nok på ideen til at starte det op, bliver det mere end almindeligt svært at overbevise andre om at de skal tro på det. Vil du der imod lave en aftale omkring en opstarts fee og herefter salg via provision bliver det straks meget lettere.

Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:57

Hej Jacob,

Jeg tror skam helt og holdent på min virksomhed. Jeg mangler bare penge :-(

Men jeg vil gerne høre mere om den model du beskriver med at opstarts-fee og derefter provision!

Du er velkommen til at kontakte mig.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09

Hej Michael

Det vi i praksis gør er at vi samme aftaler forløbet, samt hvilke resultater der skal opnås. Jo højere ambitioner jo højere opstarts fee og provision.
Typisk ligger det fra 5.000 afhængig af opgaves størrelse. 
Jo større krav du stiller jo bedre skal det betales når det opnås. Alt i alt en meget fair måde at gøre det på.

Send mig en mail på jh@focusfleet.dk og uddyb den opgave du skal have løst.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:17
Hej Michael.

Kender du til Freelancer.dk. Der kan du sætte en gratis annonce op, og der er helt sikkert folk, der er interesseret i at arbejde på ren provision. Det har jeg også gjort får år tilbage.

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)