Hey, håber det er det rigtige sted at skrive. Jeg rejser til Hong Kong d. 3 November for at oprette virksomhed, og mangler et værelse for en 3 ugers tid. Fra d. 3-27 November. Jeg er ikke så krævende. En seng, skrivebord og mulighed for bad er fint. Hvis der er internet ville det være klasse Jeg er en fyr på 29 år. Jeg har efter en del år som lønslave besluttet mig for at prøve mit held i udlandet, for at skabe et bedre liv. Drømmen er at blive millionær på tid Hvis der er nogen der kunne komme med nogle gode erfaringer fra Hostels eller Guest houses i prisklassen max. 170 kr pr. dag. Ville det også hjælpe. Tak, på forhånd. mvh Tomasz Pielak http://about.me/tomaszpielak |
Værelse i Hong Kong søges
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Ved at der findes steder i din prisklasse men vær lidt forsigtig , det er ikke alle steder hvor sikkerheden er i top - så jeg ville vælge og finde et billigt hotel og så lave en speciel deal med dem, normalt kan man få gode priser på længere ophold. Bendtsen |
Jeg kan desvaerre ikke tilbyde dig husning i HK, men kan du nøjes med Kina (1,5 time fra HK downtown), har vi et værelse du meget gerne maa låne. Mvh. Kasper |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)