Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få øget salg og unik branding!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, 

Her er en unik mulighed for dig som sælger online. YouMe Shopping er en non-profit organisation, som åbner op for salg medio November. Konceptet går ud på, at forbrugere kan opnå rabatter via rabatkoder samtidig med at de donerer xx til velgørenhed. Kort sagt så får kunderne rabat samtidig med de støtter velgørenhed. 

Vi er selvfølgelig altid interesserede i at høre fra potentielle annoncører, hvor vi kan tilbyde jer; 

- No Cure/No Pay

- Mulighed for at køre gennem etablerede affiliate netværk

- Vi har ingen direkte krav til rabatkoden, men ønsker selvfølgelig gode tilbud

- Du får unik markedsføring, samt bliver brandet som det i er (et firma med socialt aspekt)

Der er selvfølgelig ikke tale om velgørenhed fra jeres side, men forhåbentlig en unik mulighed for at skabe øget salg, større indtægt og samtidig forbedre virksomhedens image - dertil er det selvsagt også en fordel at i samtidig gør en god gerning ved at støtte en af de 25 hjælpeorganisationer vi samarbejder med. 

> Læs præsentationen af YouMe Shopping nu

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:57

Hej Martin

Ser ud til at være en god ide, men hvordan kommer man i kontakt med Jer, hvis man gerne vil tilbyde rabat ?

Mvh Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:35

Hej Kim, 

Tak Smile

Du kan sende en privatbesked til mig herinde med hvilke produkter i sælger, hvad du har af tanker omkring en rabat osv. så kan vi tage den derfra. Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:37

ser ud til siden endnu ikke er parat til kampagne og der mangler en side om jer og hvad det går ud på hvor kan læse om det CVR nummer og telefon også en god ide

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 11:43

Hej Michael, 

CVR nummer m.v. står i bunden af forsiden; www.youmeshopping.dk Smile

Derudover så står navnene på de frivillige der deltager også på forsiden. Bemærk at det er non-profit og alt relevant information kan findes på hjemmesiden - vi spiller med 100% åbne kort. 

Hav en god dag Geeked

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:02

Vi hører selvfølgelig gerne fra flere interesserede Geeked

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:04

Kan godt være det er pga klokkeslættet, men hvordan får i donationen?

Kan man som butik vælge, hvem man ønsker at donere pengene til?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:01

Hej Fashion

Altså i starten vil det køre som affiliate, hvor kommissionen så går til donation. Som udbyder bestemmer du ikke over donationen, det gør forbrugeren, ved hvert køb får forbrugeren en stemme som vedkommende så får mulighed for at bruge når donationerne fordeles.

Dvs. et tilbud indeholder både rabat til kunderne, samt xx kroner i kommission pr. salg.

Alle der har købt noget gennem siden kan så gå ind og stemme at de eksempelvis mener foreningen for cancerramte børn skal have donationen, så opgøres stemmerne i procent, hvor vi kan se at foreningen for cancerramte børn har fået 8% af stemmerne, hvorefter de så modtager 8% af puljen. 

Hvis du har set Webgains rabatkoder, så vil du forstå hvad jeg mener, der har de rabatkoder på forskellige produkter og affiliates får så salgskommission når disse produkter købes Geeked

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)