Helse Bar .. eller hvis det nu kun var smoothies = Will it blend ? |
Zundt
Green
Boost
Healthy
Helse Bar .. eller hvis det nu kun var smoothies = Will it blend ? |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Zundt Green Boost Healthy |
Maibritt Isberg Andersen
Jeg synes det er en god idé at du skriver og spørger herinde.. Jeg tænkte også på nogle navne til denne smoothiebar: SLAP A' MANDY'S DELI TO'GO MY WAY PITSTOP Du kan også navngive efter placering.. Efter noget der er betydende for dig.. Mangler du hjælp til at udforme logo, visitkort, bannere, flyers, vinduesdekoartion, designlinie... Hvad som helst.. Så skriv endelig til mig på Cille_Piii@hotmail.com Held og lykke med dit projekt :) |
Hvis du ikke er bange for et glimt i øjet og lidt selvironi: Sundhedsfreaken Health Freak |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nej det er nemlig det der er hele essensen i at bruge et italiensk ord. Salute lyder bekendt, og mange aner ikke hvad det betyder. Når så folk finder ud af hvad det betyder, synes de egentlig det er meget cool. Derudover er der ikke andre der hedder noget i den stil. http://en.wikipedia.org/wiki/Salute |