|
|
Din skolemæssige baggrund
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
|
|
Jeg stemte gymnasiel uddannelse (bare sådan for lige at få det på plads) Ud over det har jeg læst nationaløkonomi i et par år ved Aalborg universitet (113 ects hvis der er nogen der ved hvad det betyder ), men det der med at drive virksomhed blev lige pludseligt lidt mere interessant, så nu læser jeg markedsføringsøkonomi på erhvervsakademiet på deltid, i Viby (det er ikke lige så tidskrævende mine boglige og praktiske erfaringer taget i betragning ). Mvh Peder |
|
Ja det var godt tænkt med den undersøgelse, jeg er næsten færdig med mit skoleforløb som eksport ingeniør, så jeg snød lidt og stemte længere videregående uddannelse . |
www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-
|
Mangler du ikke HG som valgmulighed... det var ihvertfald den jeg nappede inden jeg startede på HH - og smuttede fra ;-) Det hedder måske ikke HG nu om stunder... MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Nogle mener, jeg skulle have læst på et uni af en slags, men det er bare ikke mig. Jeg er nok mere "udpræget praktisk begavet", hvad det gælder. Jeg ville aldrig have kunnet holde den selvjustits, der skal til på nogle af de studier. Learning by doing er mit motto. Men jeg har aldrig fortrudt, at jeg fik gymnasiet inden den praktiske uddannelse. Det har været et meget stort plus og er fortsat til min fordel ![]() |
|
Personligt ahar jeg kun folkeskolens afgangseksamen endnu.. Men er godt igang med en HHX :). |
Jeg er uddannet skolelærer i 97, på lærerseminariet i århus. Er udd. dansk og musiklærer. Arbejdet en masse år som sådan. Tog som en af de kun 20 mennesker på landsbasis en et års efteruddannelse som projektleder på købmandskolen i Århus. Uddannelsen er nemlig taget af tapetet, derfor er jeg med i en eksklusiv "klub". Ellers har jeg selvfølgelig en pæredansk færdiggjort folkeskole-og gymnasiegang under bæltet. Men jeg vil tilføje at jeg sammenlagt har rejst 1½ år ude i den store verden, nord-og mellemamerika, caribien, asien, mellemøsten....da jeg var rigtig ung, og de rejser har formet mig meget, og er måske min væsentligste "uddannelse"...ret utraditionelt måske, men det var lærerige og fantastiske oplevelser for mig personligt.....så om uddanelse kun forgår på et stk skolebænk, næh..... Så har jeg læst en hulens masse faglitteratur, Martin Ts to bøger bl.a., om at sætte iværk, økonomi, skat, markedsføring, de sidste par år, for at ruste mig til iværksætterlivet. jeg er og har altid været for selvstændig til at ha en chef over mig, derfor er det bedst jeg er min egen chef....... dont worry ....be happy ![]() flemming |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Bliv gratis medlem
), men det der med at drive
).