Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøjbutik, MEN hvad med leverandørerne ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!

En kammerat og jeg er ved at starte en tøjbutik op. 

Butikken skal sælge streetwear og accessories, og vi har undersøgt lokaler osv.

Vi står med et stort problem, og det er leverandørerne. 

Hvordan skal vi komme i kontakt med dem og hvordan skal vores fremgangsmåde være?

Nogen som har erfaring med dette eller ved noget om det, da vi er helt på bar bund :)

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh.

Mads Holmgaard 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:40

har I overvejet at se hvad de har på ebay? - det er en masse fede ting bla tøj, til billige penge ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:50

Hej Mads

Som det første hvis i ikke har det, så skal i ha en Cvr nr / mons nr. Jeg syntes personligt at det er god stil at have når man sender en mail til nogen man gerne vil handle med. Det viser en vis seriøitet ;-) 

Nu ved jeg ikke så meget om tøj. Men skulle jeg åbne en tøj butik og jeg fx var hel vild med Hummel så ville jeg nok sende en mail til Hummel og høre om mulighed for B2B eller evt forspørg dem om de kan oplyse dig nogle nævne på grossister som de sælgere igennem. 

Men ellers så er der jo også div messer. Kan ikke huske hvornår der er mode messe i kbh ( har vist været der i sommers ) det ville måske også være en mulighed.

På Trøjborg hvor jeg bor der ligger der en lille tøj butik: http://www.pigenogbasunen.dk/pigenogbasunen de tager til London og køber ind en gang om mdr. De køber kun 1-2 af hver ting, så det bliver lidt mere unikt. måske det kunne give jer nogle ideer 

Jeg håber du kan bruge dette til et eller andet.

Held og lykke

De bedste hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 00:40

Hej drenge, 

I bør overveje hvilke tøjmærker i vil sælge, og så deres efter sælg jer selv, så virksomhederne bliver overbevist om at i kan jeres shit :-) har i yderliger spørgsmål til opstart må i gerne sende pm. 

mange hilsner Simon

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 08:11

Tak for svarene :) .. 

Jamen vi har skrevet en liste med alle de mærker som vi fandt aktuelle for vores butik.
Derefter har vi skrevet mail rundt til alle distributørene af mærkerne og venter nu på svar.

Hvad siger i til den fremgangsmåde ?  

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Brick-lane Skrevet kl. 11:43

Hej Mads.

Vi har et agentur på et tøjmærke gennem en bekendt i London.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad for en stil i vil have på jeres site, men du kan smide mig en besked hvis du kunne være interesseret i at høre mere :)

Mht måden har vi haft gjort det på samme måde, men også været på diverse messer rundt omkring. Det mener jeg er den bedste måde at gøre det.

Mvh Mads

www.brick-lane.dk

En webshop med tøj fra små og upcoming desingere

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:56

Hej Mads

I bliver nødt til at ringe til deres salgsafdelinger! Det er useriøst bare at sende en mail. Måske får du svar, men det giver langt den bedste mulighed for dig at ringe for at sælge din idé. Denne type virksomhed får masser af henvendelser som din, og du kommer bagerst i køen. Jeg ved det, fordi jeg på et tidspunkt fungerede som ekstern indkøber for en webshop, som ville have mærkevarer i sortimentet. Du/I bliver nødt til at vise noget engagement og power for at overbevise virksomhederne, og det gør man ikke med en mail. Hvis I sender mails fordi I ikke har lyst til at ringe, må I overvinde den hurdle og gribe røret alligevel!

God vind med projektet.

Michael

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 22:16

Tak for det hurtige svar.

Tøjstilen vi vil køre med i butikken er Streetwear. Det kunne godt have interesse hvis i kunne hjælpe os lidt med det.

Lad os endelig høre nærmere.

Mvh

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Brick-lane Skrevet kl. 23:10

Hvis du sender mig en besked med din mail herinde kan jeg sende dig vores katalog. Der er helt sikkert noget til street, og mærket vi har kan ikke købes i DK endnu :)

www.brick-lane.dk

En webshop med tøj fra små og upcoming desingere

Tilmeldt 19. Oct 10
Skrevet kl. 23:23

Min mail er:

madsholmgaard@sol.dk

Glæder mig til og se hvad i kan tilbyde.

Mvh

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)