Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til en PageRank på 4 og side 1 på Google?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 35
Fra  Performanze by Boisen & Partners Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

Jeg er arbejder selv med salg og salgsteknik - men når det kommer til SEO må jeg erkende det ikke er min stærkeste side.

Min hjemmeside www.performanze.dk er pt. på en pagerank på 1 og kommer på side 5 ved en Googlesøgning på "salgstræning".

Jeg har valgt at investere en potion penge i Adwords, men må erkende jeg nok skal have siden yderligere opdateret.

Jeg er opmærksom på at der skal ryddes lidt op i nogle tekster (har bla. ens tekster flere steder på siden, bliver rettet i denne uge). Der er stor aktivitet på siden, men jævnlige opdateringer. De mange opdateringer kommer dog hurtigt til at virke overfladiske, pga. den konstante hungren efter "nyhedsværdier".

Er jeg helt gal på den, eller på rette vej?

Nogen som har et par gode råd, som kan hjælpe på vej mod pagerank 4 og side 1 på Google ved søgning på salgstræning?

Ved det nok kommer til at koste penge, og i den sammenhæng, hvad skal jeg forvente at afsætte af budget til en sådan manøvre?

Håber nogen derude kan hjælpe mig med lidt gode råd og overblik.

Venlig hilsen

Emil Hejlskov

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 20:06

En hurtig kommentar.

Det er svært at 'ranke' højt på 'slagstræning', når der ikke et eneste sted på din side faktisk står 'salgstræning'.  ;-)

Det var måske et sted at starte.

Fra Sorø
Tilmeldt 1. Jul 11
Fra  Performanze by Boisen & Partners Skrevet kl. 20:11

Hmm.... Det korrekt, jeg har brugt salgsuddannelse og salgskurser hele vejen igennem. Der bliver lige opdateret lidt tekst.

Det kun i "forside bloggen" der er brugt salgstræning, tak for godt input (selvom det virker banalt) . det bliver rettet i denne uge.

Godt set - er der en måde hvor jeg kan "søge" på det, for går ikke ud fra du har læst alle tekster på siden i løbet af få minutter?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Fra  Absalon Skrevet kl. 20:13

Ahh OK, der var jeg vist en smule hurtig. Ser nu, at du har det med i et par links nede på siden.

Men, noget tekst på siden, hvor du behændigt fletter ordet 'salgstræning' ind nogle gange og gerne helt fra starten, vil gøre underværker.

Og...smid også 'salgstræning' ind i din titel (title tag) på siden. Også gerne fra starten.

På dine undersider har du bl.a. en overskrift 'Sales' - hvis du gerne vil findes på 'salgstræning' vil det nok være en idé at bruge det ord, som overskrift i stedet.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Fra  Absalon Skrevet kl. 20:17

Emil Hejlskov:
Godt set - er der en måde hvor jeg kan "søge" på det, for går ikke ud fra du har læst alle tekster på siden i løbet af få minutter?

Prøv Google sådan her: salgstræning site:performanze.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:18

Off topic, men i bør gøre afstanden mellem "undermenu" og selve teksteren mindre, det er et ordentligt hul - og folk gider ikke skulle scrolle :-) 

On topic, så er det først og fremmest vigtigt at sørge for de ord i gerne vil ranke på rent faktisk fremgår på siden, derudover så skal i have fjernet duplicate content som du selv siger, da det giver voldsomt minus. Sidst men ikke mindst vil det være en ide at bruge nogle penge på at få lavet link building, eller selv gøre det. 

- Pagerank er btw ikke noget i nødvendigvis bør have fokus på, da en ranking på side 1 er det der giver jer værdi. Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Sorø
Tilmeldt 1. Jul 11
Fra  Performanze by Boisen & Partners Skrevet kl. 20:20

Opbygningen hvor siderne hedder "node73" osv. er det et problem for Google? Eller skal navnene på undersiderne omdøbes også?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:25

Det vil være smart hvis du laver undersiderne ligesom om-os hvor det står direkte i linket. Både med seo briller og mht. brugervenlighed. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 20:27

Blot en side bemærkning

set i forhold til salgstræning er salgskurser ca. dobbelt så godt et søgeord

men du opnår nok ikke en side 1 placering alene ved ændring på egen hjemmeside, dertil er konkurrencen for stor.

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 20:28

Jeg vil forslå at du starter med at læse SEO Lex, du kan starte med den gratis udgave.

Det vil give dig et godt udgangspunkt for selv at lave de mest basale, og en viden der vil gøre det nemmer for dig at vælge, hvis du en dag skal have nogen ind over og hjælpe dig.

- Martin

atriumWeb ApS - Hjemmesider og SEO Århus

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)