Kære Alle Jeg er arbejder selv med salg og salgsteknik - men når det kommer til SEO må jeg erkende det ikke er min stærkeste side. Min hjemmeside www.performanze.dk er pt. på en pagerank på 1 og kommer på side 5 ved en Googlesøgning på "salgstræning". Jeg har valgt at investere en potion penge i Adwords, men må erkende jeg nok skal have siden yderligere opdateret. Jeg er opmærksom på at der skal ryddes lidt op i nogle tekster (har bla. ens tekster flere steder på siden, bliver rettet i denne uge). Der er stor aktivitet på siden, men jævnlige opdateringer. De mange opdateringer kommer dog hurtigt til at virke overfladiske, pga. den konstante hungren efter "nyhedsværdier". Er jeg helt gal på den, eller på rette vej? Nogen som har et par gode råd, som kan hjælpe på vej mod pagerank 4 og side 1 på Google ved søgning på salgstræning? Ved det nok kommer til at koste penge, og i den sammenhæng, hvad skal jeg forvente at afsætte af budget til en sådan manøvre? Håber nogen derude kan hjælpe mig med lidt gode råd og overblik. Venlig hilsen Emil Hejlskov |
En hurtig kommentar.
Det er svært at 'ranke' højt på 'slagstræning', når der ikke et eneste sted på din side faktisk står 'salgstræning'. ;-)
Det var måske et sted at starte.