Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Nogle der ved hvor jeg kan finde specifikke fabrikker i udlandet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Til et spændende projekt, skal jeg i kontakt med nogle udenlandske fabrikker, som hovedsageligt producerer senge, madrasser, fjedre, sovesofaer etc. i udlandet - specifikt skal jeg i kontakt med fabrikker fra Europa - gerne Tyskland, Polen, Baltikum og/eller resten af Europa. Uheldigvis ved jeg ikke, hvor jeg finder disse (nettet er jo kæmpe stort, men har ikke kunnet finde et opslagsværk over sådanne fabrikker.

Nogen der kender nogle selv, eller har en idé til hvordan jeg finder nogle fabrikker?

mvh

Mads

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 19:24
Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:28

Hej Mads,

Der er sjældent nogen nemme genveje her. At finde de helt rigtige leverandører er ofte et møjsommeligt pillearbejde baseret på netværk, kontakter, erfaringer, kreativitet og tålmodighed. Min erfaring er den, at de mest interessante producenter ofte er dem, der ikke er særligt gode til marketing. De har lavere priser og værdsætter dig meget mere som kunde. Et par af mine bedste leverandører har ikke engang en hjemmeside på engelsk, så det er ikke altid let at finde vej. Men prøv dig frem - flere landes ambassader har også handelsafdelinger, og her kan man ind i mellem finde overraskende gode kontakter.

Held og lykke,

Jens

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)