Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

efterløn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

det er sikkert ikke det rigtige forum men prøver alligevel.

kan man få sin efterløn udbetalt imorgen hvis man betaler skat af pengene jeg har betalt i 8 år nu.

jeg ved godt man måske vil kunne få dem alle skattefrit i 2012 men vil gerne vide om det er muligt at få dem med det samme hvis man ønsker at betale skat af dem.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:30

Kun hvis du har været medlem af ordningen under 1 år, og så mod personlig skat, eller har fået godkendt nedsat erhvervsevne så du får førtidspension mod lempeligere modregning (30% mener jeg)

Mon ikke du kan låne i banken med sikkerhed i efterlønsbeløbet som du kan få oplyst der hvor du indbetaler - i alle fald som ca beløb. 

For de fleste over 50 gælder at man skal blive ved med at betale hvis man vil ha mest muligt i rente trods alt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:49

HEJ MANGE TAK FOR DIT SVAR.

jeg er i en desperat situation jeg står i rki og mangelr nogen meget vigtige regninger så det var mere om der findes en mulighed.

måske at man kunne flytte pengene til en privat pension og så opsige den med det samme

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:44

Det mener jeg ikke du kan desværre - men kan du ikke ringe til din a kasse - der hvor du har betalt dit efterløns bidrag og bede dem bekræfte på mail hvor meget du har stående i efterlønsbidrag. Det står jo ret klart at det kommer ud i 2012 selvom loven jo ikke er vedtaget. Det kunne måske få din bank til at låne dig lidt - måske ½ delen af efterlønnen du med garanti får ud (det er jo dyrt hvis der skal laves pantebrev ligefrem)

Håber du løser den i alle fald så

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)