Kære Aminoer, Hvordan sælger man klatresko på nettet? Min butik sælger klatre- og bjergbestigningsudstyr, så vidt jeg kan se har jeg den eneste "rene" online shop i dk. Jeg synes ellers min butik er en god historie. Efter at jeg åbnede kom besøgne og ordrene helt af sig selv, flere og flere, hver gang google har været forbi. Og den næst mest læste produkt kategori, er mine klatresko. Jeg ved at det er godt produkt jeg har. Jeg sælger skoene når jeg lejlighedsvis er ude hos klatreklubber, jeg ved at prisen er god og givetvis kunne være højere, jeg kan se at folk er helt inde og nærlæse om de enkelte sko og kigge på billederne på min hjemmeside...og jeg har ikke solgt et eneste par via min webshop! En del af forklaringen er naturligvis at folk ikke kan føle og prøve skoene, før de køber. Men hvordan laver man en viruel fodmåler? Er der ikke een af jer der har en ide? Mvh Steen Peak Sport - Online Climbing Equipment |
Overvej følgende service:
Hvis skoene ikke passer, sender du dem en forudbetalt og forudfyldt pakkelabel, som de blot skal klistre på pakken og sende den retur. Reklamer nu så tydeligt med at det ikke er til at overse. Suppler dette med en nem måde at regne sit skonummer ud (med målebånd eller tommestok). Hæv evt. priserne hvis dine portoudgifter løber op.