Kære AMINOer. |
Hej Jonathan,
Vi kan godt hjælpe dig med SH404SEF.
Du er velkommen til at sende os en nærmere information, ved f. eks. brug af den kontaktform eller PB :)
Kære AMINOer. |
Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.
Hej Jonathan, Vi kan godt hjælpe dig med SH404SEF. Du er velkommen til at sende os en nærmere information, ved f. eks. brug af den kontaktform eller PB :) |
Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!
Hej Jonathan. Jeg vil meget gerne guide dig igennem det jeg kender til sh404sef. Min side er programmeret i Joomla. Der er ting jeg ikke har beskæftiget mig med endnu men det kommer også hen ad vejen. Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg vil gerne fortælle hvad jeg kan over tlf. Jeg har på få måneder fået min side om massage og wellness til at ligge på side 1 selvom massage er et meget bredt søgeord. Sammensætter man ordet til massage København ligger jeg endnu bedre. Visse ting skal jeg dog arbejde en del med endnu, da eksempelvis graviditetsmassage endnu ikke ligger så højt skønt det er knapt så bredt. God dag fra Rasmus |
Hej Rasmus, det lyder fedt. Det er dog ikke mig selv, der skal sidde med dette - jeg aner intet om SEO :-) Vil du evt. sende mig en privat besked herinde med din e-mail adresse - så tager vi den videre derfra? |
Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.