Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for feedback på min hjemme side Mobileworld

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder på min kones gamle PC og kan slet ikke åbne siden uden at installere en nyere version af Flash Player. Jeg er sikkert ikke den eneste Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:44

Dennis Persson:

Hej Casper. 

Tak for din feedback. 

Ja jeg kunne ikke helt finde ud af om jeg ville køre den i flash eller om jeg skulle lave det i html

Mvh 

Dennis

Alt hvad kan laves ligeså godt i HTML laves i HTML for tekst og andet kan ser ligeså godt ud om det er flash eller HTML med flash kan bare ikke læses af google 

jeg kommer ind på siden skal baruge meget tid på forstå hvad siden skal omhandle 

Billedet selvfølgelige bedste end flash det åbner hurtigere og man skal ikke have disse programmer på sin computer for at se første side , man skal begrænse sig med flash til det bruges flot unik grafik og videoer

Det er nærmeste umuligt at indeksere en side i google med flash 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 13:53

Det lyder hårdt, men beklager, det er ikke en hjemmeside jeg ville købe noget fra. Det ser alt for useriøst ud, dette skyldes alle de mange reklamer og kedelige design.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 15:12

Yupsdk:

Det lyder hårdt, men beklager, det er ikke en hjemmeside jeg ville købe noget fra. Det ser alt for useriøst ud, dette skyldes alle de mange reklamer og kedelige design.

Yupsdk - Jeg tror du har kigget på Mobileworld.ME. ME er vist slet ikke Dennis' og han ønsker feedback på .DK domænet. Ikke .ME. :)

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Fra  MobileWorld Denmark Skrevet kl. 16:18

Det er da dejligt at du fanger noget af jeg jeg skrev Casper, men nogle gange læser personer jo lidt hurtigere end de faktisk skal :P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:29

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 19:31

Casper Nybroe:
Yupsdk - Jeg tror du har kigget på Mobileworld.ME. ME er vist slet ikke Dennis' og han ønsker feedback på .DK domænet. Ikke .ME. :)

Arhh min fejl :P

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11

Hej Dennis

Først og fremmest skal dit billede på forsiden være af rigtige mennesker, eller tegnede personer med ansigter på. Min første indskydelse var at hoppe videre for siden virker skummel/useriøs når man kun mødes af 2 knapper, og en masse sort-fyldte tegnede personer.

Så det er kun fordi jeg gerne vil give feedback at jeg gik videre :)

Når jeg trykker på telefoni knappen åbnes en ny fane med websiden http://www.mobileworld.me/

Det er den med google reklamerne, og den er der allerede sagt nok om. Du vil vel også kunne se af salget om det er en webshop der sælger. Personligt hopper jeg frejdigt videre hvis jeg ser en webshop med google eller andre reklamer

Når jeg trykker på "For IT Løsninger" fortsætter den i flash, og kommer til en efter min mening overskuelig opbygget informations hjemmeside, som ved første øjekast virker seriøs.

Jeg er enig med de andre om at teksten kan strammes gevaldigt op, sådan at siden også ved andet og tredje øjekast virker ligeså seriøs som ved første.

Der er et problem med linieafstand imellem de forskellige tekstblokke på hver side. Der ser ikke godt ud at der er forskellig linieafstand

Alt fra mig .. held og lykke med det hele :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:30
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra København
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Fra  MobileWorld Denmark Skrevet kl. 23:51

Hey. 

Har opdateret lidt på siden. Så der er kommet en den forandring nu! 

Ja jeg ved godt det stadig køre i FLASH. :) og nej det er kun .dk domainet som jeg ønsker feedback på :) 

På forhånd mange tak til alle de feedbacks jeg har fået fra jeg alle sammen ! 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)