Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemme arbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er sådan at, damen skal gå der hjemme nogle månder nu. Hun vil gerne havde noget at lave her hjemme, som hun kan tjæne lidt ved, måske pakke breve, pakker eller samle ting eller ?? Er der nogle ider, forslag eller noget de kan tilbyde ?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:47
Tjaaa..... hvis hun kan sælge så har jeg en ide.... jeg mangler nemlig en/nogle sælgere til min webshop ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:25
hejsa Brono

Jeg arbejder 100 % hjemmefra med herbalife, og har gjort det i 8 år. så jeg har en del erfaring med at hjælpe nye forhandler igang.

Er det noget for dig og din dame, så klik ind på min webside www.klik-her.dk her kan I læse lidt om os og de produkter vi markedsføre

Der er ikke noget fusk.

Venlig hilsen

Gitte Grønning

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:11
Hvis hun kan sælge it udstyr kan vi helt sikkert bruge hende. Du kan tjekke www.gzone.dk Hvis dette har interesse så send mig en mail
Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)