Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du på messe?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle i dejlige amino'er

Den anden dag faldt jeg over et indlæg hvor i der stod at han skulle have lavet en væg til han skulle på messe.

Der slog det mig at det rent faktisk var der jeg havde noget at byde på hvis man gerne vil skille sig lidt ud fra de andre på messen eller andre ting selvfølgelig.

Der er faktisk ingen grænser for hvad vi vil kunne lave så det passer fuldstændig til dig, men her er der da lige et par eksempler:

Hvad med en disk du kan stå ved måske med hyller? hvis det var noget så laver vi da en til dig om den så skal have lidt rundinger så klare vi den også.

En vinkelret væg. En buet væg. En "stander" i omvendt kegleform evt. med opbevaringsplads inden i som du nemt kan komme ind til. Og mange flere, det er kun fantasien der sætter grænser.

Min mening er at lave det hele i træ, da det er der mine faglige "skills" ligger.

Kunne du finde på at få lavet sådan noget?

I sidste uge så jeg rent faktisk et tømrer firma (på fynsk: tømmer firma) der havde ansat en snedker til at lave udelukkende sådan nogle opgaver , Dog er der den forskel at jeg ikke skal have 350 kr i timen + moms, da det kun skal være et bijob for interessens skyld

Det var alt for nu, håber ikke jeg har lavet alt for mange stavefejl

//Ulrik

Ved ikke om det er det rigtige sted jeg har postet mit indlæg

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:03

Selvfølgelig behøves det ikke kun at være til messer, Der er også mulighed for div. andre ting som f.eks en bardisk. Du skal faktisk "bare" sige hvad du mangler.

Hvis du gerne vil have et indblik i hvordan netop din ting kommer til at se ud på papiret så kan jeg også lave en tegning til dig, som vil blive lavet i AutoCad 2011

Men i skal være velkomne til at skrive her eller i privaten så kigger vi op det og laver selvfølgelig en fornuftig pris da jeg ikke har nogle referencer endnu.

//Ulrik

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:38

Jeg har nu modtaget de første forespørgsler, og jeg er i den anledning igang med at lave en pris til den ene og de andre to skulle bare have det lavet hurtigst muligt

henvendelserne er dog ikke kommet fra amino men igennem mit lære sted

Så hvis du kender nogle eller selv står og har brug for noget så skal i være velkomne til at skrive.

//Ulrik

Ps. Hvis jeg er så heldig at der er nogle flere der henvender sig så vil jeg få sat en hjemmeside op og prøve at gøre mig lige mere kendt på denne måde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)