Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler seo ekspert...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Jeg mangler en seo ekspert som kan hjælpe med at få min side højere op hos google. Min webshop er en easyflow løsning, og de har selv optimeret alt koden. Derfor mangler jeg istedet for kun en jeg kan chatte med over msn, og som kan vudere hvad jeg skal kan gøre og hvad der skal gøres anderledes. Der skal slet ikke pilles med koder, og derfor er jeg da heller ikke villig til at betale så meget. Der er bare en person der skal kunne svare på mine spørgsmål samt komme med gode og brugbare råd til lige netop min shop.

Kontakt mig over msn: morten-b@rudekuvert.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:22
Alene ved at gennemgå de mange indlæg og kommentarer herpå Amino.dk bliver du straks en hel del klogere - og får ideer og inspiration til hvad du selv kan gøre...
Se eks. hvad Fuursted og deMib kaster i spil af kommentarer - men ellers skøjt rundt i "Online Marketing og Salg" her på Amino.

Kan også anbefale dig at koble dig på flere af de nyhedsbreve der findes "outthere" - der gives ofte gode, gratis råd (naturligvis med henblik på en senere opgave formedelst en hyre).

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:09
"og derfor er jeg da heller ikke villig til at betale så meget".

Hmmm. Og jeg som gik og troede, at det drejede sig om at tjene mest muligt på rådgivningen.... NÅR udgifterne er trukket fra 

Mvh, Christian

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 20:57
Forfatter:Morols Hej allesammen

Jeg mangler en seo ekspert som kan hjælpe med at få min side højere op hos google.....Derfor mangler jeg istedet for kun en
jeg an chatte med over msn, ..... Der skal slet ikke pilles med koder, og derfor er jeg da heller ikke villig til at betale
så meget. Der er bare en person der skal kunne svare på mine spørgsmål samt komme med gode og brugbare råd til lige netop
min shop.

Hej Morols

Jeg tror Du vil opleve at en chat SEO-kosulent-time er lige så dyr som en e-mail, tlf. eller onsite SEO-kosulent-time ;-)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 14:21
Begynd at hæng lidt ud på

Digital point (forums)
seochat.com (forums)
v7n (forums)

Det er ikke de "hemmelige" tricks du får der, men alligevel. Du kan godt samle hele mainstream op af hvad du skal gøre i løbet af kort tid.

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)