Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dusør 50.000: Erfaren .NET programmør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
På Most Wanted Recruiting kan du tjene dusører på at anbefale folk i dit netværk til ledige stillinger.

F.eks. søger Backbone A/S ligenu en efaren .NET programmør, og vil betale 50.000 kr i dusør til den som kan anbefale den rette kandidat. Læs mere her

Opret en profil på Most Wanted Recruiting her og deltag i jagten på de gode talenter og de store dusører!

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:52
Jeg er en erfaren Net programør så bare send de 50000,00til mig

Se bare her hvad jeg sidst har lavet i NET www.null-spam.dk

Med venlig hilsen Bjarne

Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Skrevet kl. 13:56
Hej Bjarne,

Det lyder strålende. Jeg kan anbefale dig, og score de 50 K. Men for at være fair kan du også bare vælge at anbefale dig selv - så får du også dusøren. Du kan jo se det som en slags sign-on bonus ;-)

Held og lykke!

eTRADEVIDEO - We produce, distribute and analyze online videos for leading eCommerce companies.

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:40
Hej,

Fin side. Hvad sker der, hvis jeg sender til en ven, som finder den rigtige kandidat? Deler vi så dusøren?

mvh

rjp

Fra CPH
Tilmeldt 22. Nov 06
Skrevet kl. 17:44
Ja, vi har valg at gøre det på den måde, at man ud i to led deler dusøren.

- Hvis A peger på sig selv, uden der er nogen som på forhånd har peget på ham, får han selv dusøren.

- Hvis A peger på den B og B får jobbet, er det kun A som får dusøren. B får jo et nyt job!

- Hvis A peger på B og B peget på C og C får jobbet, deler A og B og C får et nyt job.

Synes I det er rimeligt? Eller synes I også at den som får jobbet skal have en del af dusøren i alle tilfælde?

Vil det gøre det lettere at pege på en kandidat, at man deler dusøren?

Vi er i en tidlig  fase med portalen, så der kan stadig godt være regler som skal rettes lidt til. Alt Feedback er velkommen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)