Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smadrede pakker med GLS - behandler Post Dk pakker bedre???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har igen, igen fået smadret pakker som er sendt med GLS, selvom de har været godt pakket ind med både bølgepap, pap udenpå og "fragile / Glas" klistermærker på!

Jeg har fortalt mine lagerfolk at de skal gå ud fra GLS spiller fodbold med vores pakker, så de bliver virkelig godt pakket ind. Alligevel lykkedes det GLS at få dem smadret.

Det tager bare for meget tid at håndtere smadrede varer: kundekontakt, fremsend ny vare, søg erstatning ved GLS osv., og det bliver jo taget direkte fra vores DB!

Så mit spørgsmål er om jeg skal skifte til Post DK - behandler de pakker bedre?

Hvad har I af erfaring med smadrede varer under transport?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min erfaring er at Post Dk er endnu værre. men i bund og grund handler det om at bruge papkasser af tilsrækkelig god kvalitet, hvilket de flrste ikke gør.  Efter jeg skiftede til bølgepapkasser af dobeldobel pap kvalitet har der ikke være noget problemer med ødelagte pakker.

 

Ravn

 

 

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i en periode på ca. 1/2 år gjort brug af begge distributører, og min oplevelse er, at PD så absolut var mange gange bedre end GLS, hvad håndtering af pakkerne angår. Jeg har stort set ingen reklamationer over beskadigede pakker fra PD's distribution, men nogle stykker fra GLS's.

Fremover er det PD der distribuere mine forsendelser, lige bortset fra dem som sendes direkte fra et par af mine leverandører - de anvender begge GLS. Så jeg vil stadig have føling med, hvordan GLS's kvalitet er.

De seneste leverancer jeg selv har fået med GLS har været gennemblødte, hvordan de så end er blevet det. Det virker ikke særlig prof. når dette er sket flere gange, så ligner det ikke et uheld.

GLS omlæsser efter sigende forsendelserne flere gange end PD, kan det evnt. være årsagen til flere beskadigelser?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)