Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne dette have din interesse? (Tryk på drikkeglas, kaffekrus mv. i mindre oplag.)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 7860 Spøttrup
Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant.

Synes det er mest "ligetil" hvis opstart er inkluderet i prisen. Det andet kommer for mig let til at virke som lavpris-flyselskaber der skal trække kunder ind på en lav startpris men kommer efterfølgende med en lang række gebyrer. Hvis først der er ét gebyr vil jeg være mere nervøs for om der så også hen ad vejen kommer andre gebyrer til.

Du skriver kaffekrus i overskriften, men glas i teksten.

I laver forhåbentlig et tilbud på krus / kopper også, og ikke kun glas?

Det dér med at drikke varm kaffe af glas - er altså bare ikke lige mig .... :-)

mvh Brian

Hjælp til Navision & Microsoft Dynamics Nav - www.compusats.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For at afrunde den med op/ikke opstarts pris.

Så er det normalt inden for serigrafi/tampontryk har en opstarts pris, det er prisen for at lave tryk rammen fx og placering af trykket. Det kan tage fra 1 min til flere timer.....men det er så en anden historie.

Men jeg vil også sige at når du henvender dig med et fast tilbud. Det vil sige som her 24 glas.....så er det samlet pris plus fragt. Og skal man have flere så kan du høste fortjenesten, eller give rabat, det er alm. købmandsskab.

Som du tydeligt kan se her, så er der ingen der aner hvordan sådan noget bliver lavet. Og derfor kan du sagten lave det på den måde, og så bare smidde de fx 100 kr i lommen, hvis de bestiller 2 x 24 glas, for så må prisen jo stemme. Og du tjener mere og alle er glade.

/Kenneth

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tusind tak for jeres svar - som i nok har forstået er det et lidt nyt marked for os og åbne op for, da vi normalt kun køre i større mængder - så super fedt at i kommer med den feedback i gør - og det betyder jo så også at vi hvertfald kommer med en samlet pris, og så tænker vi lidt over om prisen ikke blot skal hedde AB lager - så er der vel ikke nogen der kan misforstå dette?

Og ja vi kommer også til at kunne lave krus :)

Så kommer der lige et tillæg spørgsmål - Hvad skal sådanne glas eller krus koste, henholdsvis ved 12 og 24 stk.? - Og skal det koste det samme eller gør det ikke så meget?

Håber i vil hjælpe lidt mere, tak indtil videre :)

Bendtsen   

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Ville gerne i forlængelse af min tråd her spørger videre om følgende kunne have folks interesse:

Print på golfbold, kuglepenne, stearinlys, plastemner (ex. drikkedunke mv) stål?

Golfbolde kunne enten printes med dit logo, et billede af dig selv, eller din værste fjende som skal have en på nakken :)

Kuglepenne, tekst eller logo

Stearinglys, f.eks. billede af brudeparret, dåbsbarnet olign.

Billede af barnet på dets drikke dunk mv.

 

Mht. glas og porcelæn så kan jeg jo se der er en vis interesse, men ville gerne høre jer lidt mere om pris - hvilken pris er interessant for at DU ville købe dette.

Mht. glas og porcelæn har jeg en lille udfordring da trykket sidder bedre fast på en porcelæns overflade i forhold til glas som er mere glat - derfor bliver trykket på glasset også mindre resistent overfor en opvaskemaskine i forhold til et krus - hvordan beskriver man dette overfor kunden, og hvornår er et tryk "opvaskemaskine sikkert"? - skal det kunne gå i opvaskeren 10-20-100 ell 1000 gange før man siger det er sikkert til brug i opvaskemaskine ved test?

Håber og få nogle gode input :)

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg glemte helt og nævne at vi også kommer til at kunne printe på iphone covers mv, som måske kunne være mere interessant for nogle herinde, har hvertfald set nogle der sælger dette på webshops.

og for alle disse typer produkter er minimums antallet 1 stk - kom frisk med jeres kommentarer :)

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Ja undskyld jeg skriver igen igen, men har brug for lidt sparring :)

Jeg er netop kommet retur fra østen hvor jeg har afprøvet det nye maskineri vi overvejer og investere i. Det er ret godt, hvis jeg selv skal sige det. Kan printe med universal farve på stort set alle materiale, plast, gummi, læder, glas, porcelæn, golfbolde, kuglepenne osv. osv.

Jeg har dog ingen fornemmelse for hvd folk er villig til at betale for disse små mængder - jeg har et godt kendskab til priserne når vi taler større kvantum, men vi kan starte helt ned fra 1 stk. og op efter.

Samtidig lagde fabrikken en lille teaser ud at vi muligvis kunne blive distributør på disse maskiner, men der mener jeg måske man bør holde sig til det man er bedst til, dog en fristende tanke, da maskineriet kan erhverves for en rimelig penge, og er ekstremt fleksibelt, som mange medie/reklame virksomheder nemt kunne have stående til at kunne lave hurtige prøver/produktion med selv. - Omvendt skaber man en masse konkurrenter til en selv.

Nå håber og få lidt input, tak.

Bendtsen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)