Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En NOGET speciel tog-oplevelse!

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg godt aldrig oplevet,Smile

Det er godt togene ikke er begyndte at kunne køre hurtigt endnu, der ser man fordelen i vi køre med et lidt langsommer tog endnu , men så kan man også mere nyde hvad man ser undervejs på togturen Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:54

Mikael christiansen:

Det har jeg godt aldrig oplevet,Smile

Det er godt togene ikke er begyndte at kunne køre hurtigt endnu, der ser man fordelen i vi køre med et lidt langsommer tog endnu , men så kan man også mere nyde hvad man ser undervejs på togturen Smile

Ja - hvis det var sket i Japan - så havde vi nok ramt traktoren Big Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:13

Sad engang i et tog hvor en mand sprang ud foran og begik selvmord. Jeg tror vi ventede en times tid, inden vi kunne køre videre. Jeg ringede til en kammerat for at fortælle om forsinkelsen og bande lidt over ventetiden og den idiot der hoppede ud foran toget, men han tog ikke telefonen. Heldigvis, for det viste sig senere at det var hans far.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:15

Nicolaj Thomasen:

Sad engang i et tog hvor en mand sprang ud foran og begik selvmord. Jeg tror vi ventede en times tid, inden vi kunne køre videre. Jeg ringede til en kammerat for at fortælle om forsinkelsen og bande lidt over ventetiden og den idiot der hoppede ud foran toget, men han tog ikke telefonen. Heldigvis, for det viste sig senere at det var hans far.

En Joke ?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:19

AngryBird:

Nicolaj Thomasen:

En Joke ?

Nej, jeg joker ikke med sådan noget.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:24

Nicolaj Thomasen:

AngryBird:

Nicolaj Thomasen:

En Joke ?

Nej, jeg joker ikke med sådan noget.

Hold da fu.. kæf..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:01

Nicolaj Thomasen:

Omg, hold da kæft - se dét er ægte drama! Ej, det må sgu være skræmmende alligevel :S

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Lomholt:

Nicolaj Thomasen:

Omg, hold da kæft - se dét er ægte drama! Ej, det må sgu være skræmmende alligevel :S

Synes nu trådstarters oplevelse er værre, da det kunne have gået ud over rigtig mange mennesker. I mit tilfælde gik det ud over en mand, der selv havde taget et valg, og så selvfølgelig togføreren der får et shok. Jeg mener at have læst et sted, at hver anden togfører når at opleve et selvmord.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:14

@ Thomas - klogt at dele historien igen og igen - Han må godt nok have haft en skidt dag, den gode lokofører.

@ Nikolaj - din historie gør nu også voldsomt indtryk.

Jeg har selv haft den tvivlsomme fornøjelse at være om bord på Læsøfærgen på en tur, hvor dens bremsemotorer havde sat ud. Kaptajene styrede uden om færgelejet og sigtede direkte ind mod bolværket på et tomt stykke kaj.

Alle kunne godt se, at det her ikke var efter bogen, og stemningen faldt voldsomt, da kaptajnen over højttalerne sagde: "Vi beder vore passagerer holde fast!".
I ca. 10 sekunder viste ingen, hvad der ville ske. Jeg nåede at spotte den korteste flugtvej og adgang til redningsflåderne (hvad man så ellers skulle have brugt dem til inde i havnen). Jeg fik placeret mig med hele ryggen op ad en jernstolpe så jeg kunne fordele min vægt så godt som muligt - og så ingen andre tilsyneladende ville flyve over i mig. Derefter var der nor ca. 8 lange sekunders ventern. Så kom der et kraftigt bump. Samtlige biler på bildækket havde rykket sig 10 cm - ingen havde ramt hinanden. Alle åndede lettede op, og der var virkelig noget at snakke om, da vi kom i land.
Men puh ha - følelsen kan godt finde vej til overfladen, når man hører om en lignende oplevelse (som Thomas') - selvom det er næsten 20 år siden.

Venlig hilsen

Hans

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vildt nok Thomas.. Godt at høre at du har det bedre igen..

Apropos det med Nikolaj, så så jeg som barn en der lige var hoppet ud af vinduet fra 5 sal. Brandvæsenet stod og spulede blodet væk. Som nysgerrigt barn kom jeg desværre alt for tæt på, inden de fik mig væk. En oplevelse der har siddet stærkt i mig siden da ( kan godt være bange for at stå tæt på vinduer i høje bygninger )

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)