Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til seo

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Mesinge
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg har som også læst lidt litteratur Demib SEO 2,0 og den var da super læsning men har tilsyneladende ikke hængt mig tilstrækkeligt i de termer som man anvender indenfor seo.

Mit behov var jo også lave en effektiv side og det er da lykkedes indtil med de projekter som jeg har kørt igennem. Det som glipper lidt er lidt alt det tunge arbejde med analyser af konkurrenter link osv. så derfor tænkte jeg der måske kunne være noget at hente.

Principel er det programmerne gør vel det bare automatisk

Lars

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 19:17

schantz:
Principel er det programmerne gør vel det bare automatisk

Ja, alle de ting at den gør kan man gøre i hånden, det gør det bare meget hurtigere, mere organiseret og generelt bedre.

Men du kan jo prøve at downloade gratis versionerne og lege lidt med det og se om det er noget for dig.

F.eks. er den utrolig god til at tjekke nøgleorsplaceringer. Dog kan man ikke gemme i den gratis version, men så kan du bare skrive nøgleordene i et excel og kopiere dem ind (virkelig nemt og ingen problemer med det)

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 19:46
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:15

Jeg bruger software fra Linkassistant og er generelt godt tilfreds. Når du som mig har hundredevis af søgeord at holde styr på er det fantastisk at kunne styre det hele fra et sted og det kan du med Ranktracker. Desuden er Ranktracker den eneste offentlig tilgængelige tracker som giver rigtige danske resultater.

De andre programmer er bestemt også pengene værd, men har ikke prøvet LinkAssistant delen. SEO Spyglass er derimod et værktøj jeg varmt kan anbefale til konkurrent analyse.

Fra Mesinge
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:16

Tak for alle svar

Jeg vil se lidt nærmere de andre forslåede programmer og ellers gå i krig med de gratis versioner fra link assistants.

Lars

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)