Håber i har en god uge indtil videre, med gang i iværksætteriet!
- Men fordi jeg har oprettet denne tråd er for, at først og fremmest at have det lidt sjovt, og fordi at det vil komme til at hjælpe mig med mit projekt :)
Jeg vil gerne vide hvordan i definere en iværksætter/selvstændig, så det kan passe ind i et domænenavn?
Eksempel:
Iværksætter:
Noget der gror
Noget med betydning...
Ting som det er til den sjove side for at se hvad i syntes der definere en iværksætter/selvstændig bedst!
Til det jeg mangler hjælp til er et domæne navn til min iværksætterblog hvor man interviewer en masse iværrksættere, en guide men også historier som er kreative at høre selv for den store iværksætter? Har i nogle ideer, kommenter gerne! Det ville være en kanon stor hjælp!
- Forresten så er bloggen en stor gevinst for både store og små iværksættere, og ligeså nybegyndere!
Mon ikke det er lige tidligt nok at fastslå, før siden overhovedet er oppe og køre?
Der er allerede en del af den slags sider, så du skal virkelig levere noget af værdi for at få en fast "fanskare". Bestemt ikke for at tage modet fra dig, men der har været flere meget unge her på Amino, der har haft samme mål som dig og skabt små iværksætter-sider...og som så er kørt træt i det inden for en kortere tidsperiode.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det er jeg godt klar over, og jeg er udemærket klar over hvad det egentlig kræver. Jeg vil ikke lave iværksætterblogge hvor i skal læse jer frem til det, alle skal kunne forstå det! Så hvis man er ordblind eller lign. så er det i en video, hvis man er døv eller lign. kan man læse det! Det skal være for alt og alle, og det skal være så specielt at det faktisk kun kan gå godt! Men det klart fedeste ved det er, at det er jer iværksættere derude som kommer til at hjælpe! Ligesom på amino hvor i hjælper her, skal i bare være med i et interview med mig, og det kan desuden give jer en god PR, og markedsføring hvis det hele engang går godt? Det skal være bekostningsfrit, så jeg regner med at jeg kan skille mig ud!