Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg finde mig en partner? - Hjemmeside produktion

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen!

Jeg har et site Nemprogrammering.dk , med godt og vel 4500 unikke besøg/ mdr ( stiger pt. med 200-300 per mdr )

Jeg ligger rigtig godt til på google for ord som "lav din egen hjemmeside" og " egen hjemmeside" osv osv.

Derfor får jeg en masse besøgende som gerne vil have deres egen hjemmeside.

Sitet tilbyder gratis video vejledninger til at lave en sådan en hjemmeside, men der er mange som ikke orker/kan finde ud af at komme igang med webhotel, domæne osv osv.

Derfor tænker jeg nu på at lave en service hvor jeg i samarbejde med en partner laver hjemmeside templates i f.eks wordpress, hvor folk vil kunne købe et billigt wordpress start-site, med webhotel, domæne og det hele og så derfra selv bygge videre på sitet selv ( man får måske 1 forside og 4-5 undersider som stardard )

Jeg får snart også wordpress video guides på sitet, så det vil passe godt ind.

Men tror i det kan lade sig gøre? - vil man kunne finde en partner der kan lave disse start-sites ( har ikke selv tid til det ) og få samarbejdet til at virke på en god måde?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 11:51

Hej Iversen.

Det vil du med garanti kunne finde. Mange folk vil gerne have leads til kunder, så jeg tror det bliver relativt nemt faktisk.

Hvad havde du tænkt dig at sådan et begyndersæt skulle koste?

Mvh kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 12:09

Uhh...måske en 500-1000 kr. ? ( kommer an på hvad en partner kan lave det for ). Tænker at de kan laves i en "masse produktion", så der ikke skal så meget arbejde i at lave nye til folk ( de skal jo allligevel hen og lave videre på det selv )

Har ikke tænkt for meget over det endnu...er stadig på ide stadiet

Det skal være så billigt som muligt da hoved segmentet for sitet er drenge i alderen 13-25, som jo er på et begrænset budget.

På Nemprogrammering.dk er der også et forum så folk der har købt et start-site vil også kunne få hjælp her til at komme videre...

Bispørgsmål: Tror i overhoved det er en god ide?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:10

Hej Iversen

Det lyder faktisk som en rigtig god idé, det er jo også noget kunderne vil have glæde af og det vil jo i sidste ende komme alle parter tilgode, så mon ikke du finder en.

Du kan jo prøve at spørge Maxiweb her inde - Bare et forslag ;-)

Held og lykke med det.

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:17
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21

Alexander M. Andersen:
Du kan jo prøve at spørge Maxiweb her inde - Bare et forslag ;-)

Tak for anbefalingen Alexander :)

Vi skyder vel cirka 3-10 nye wordpress sites i luften om ugen - i perioder mere - det kommer lidt an på hvordan afleveringene lige forfalder :-) 

Men hvilken prisklasse tror du at du kan skaffe kunder til? :-) Vi producere so far kun sites med helt unikke designs efter folks ønsker. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk 

Dbh Jannik

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 12:27

Som skrevet før så tænker jeg 500-1000 for et standard site, så det er måske ikke helt jeres målgruppe?...

Jeg skal lige have Wordpress videoerne på sitet, så vil jeg begynde at kigge på denne nye forrestnings model...Men jeg gemmer lige din mail, så kontakter jeg dig senere Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:51

Som jeg ser det, så er det lidt en konkurrent til 123hjemmeside du gerne vil skyde i gang. Prisen er her 60 kr / mnd. Det er primært adgangen til deres CMS system du får for de 60 kr / mnd. Det skulle efter sigende være rigtig nemt, omend det også begrænser mulighederne for at lave noget unikt/specielt design e.lign (alle 123hjemmesider ligner hinanden). Det er tilsyneladende ikke noget som afskrækker deres kunder, for de har rigtig mange. Så kan du opbygge en løsning, hvor du kan præsentere en ligeså tilgængelig tilgang til at have en hjemmeside, bare mere fleksibelt, så vil du givetvis kunne tage kunder derfra. Såfremt du holder dig i nogenlunde samme prisklasse.

Jeg skal ikke kunne sige om WP er for svært for det segment. Det tror jeg du skal undersøge nærmere med nogle tests. Hvis jeg var dig ville jeg forsøge at udvikle en skræddersyet løsning, til lige nøjagtig det segment. Det er vigtigt med en stabil/pålidelig WYSIWYG editor. Jeg ved af erfaring, at en halvdårlig WYSIWYG editor er lig med mange support henvendelser. Det er en relativ overkommelig udviklingsopgave, da det ikke er komplicerede muligheder brugeren har behov for.

Held og lykke med det!

Edit: Det er tilsyneladende heller ikke en helt dårlig forretning: http://proff.dk/regnskab/123hjemmeside-aps/k%C3%B8benhavn-k/-/1008818645/

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:30

Casper Schneidereit:

Som jeg ser det, så er det lidt en konkurrent til 123hjemmeside du gerne vil skyde i gang. Prisen er her 60 kr / mnd. Det er primært adgangen til deres CMS system du får for de 60 kr / mnd. Det skulle efter sigende være rigtig nemt, omend det også begrænser mulighederne for at lave noget unikt/specielt design e.lign (alle 123hjemmesider ligner hinanden). Det er tilsyneladende ikke noget som afskrækker deres kunder, for de har rigtig mange. Så kan du opbygge en løsning, hvor du kan præsentere en ligeså tilgængelig tilgang til at have en hjemmeside, bare mere fleksibelt, så vil du givetvis kunne tage kunder derfra. Såfremt du holder dig i nogenlunde samme prisklasse.

Jeg skal ikke kunne sige om WP er for svært for det segment. Det tror jeg du skal undersøge nærmere med nogle tests. Hvis jeg var dig ville jeg forsøge at udvikle en skræddersyet løsning, til lige nøjagtig det segment. Det er vigtigt med en stabil/pålidelig WYSIWYG editor. Jeg ved af erfaring, at en halvdårlig WYSIWYG editor er lig med mange support henvendelser. Det er en relativ overkommelig udviklingsopgave, da det ikke er komplicerede muligheder brugeren har behov for.

Held og lykke med det!

Edit: Det er tilsyneladende heller ikke en helt dårlig forretning: http://proff.dk/regnskab/123hjemmeside-aps/k%C3%B8benhavn-k/-/1008818645/

Tusind tak for dit uddybende svar! Kan godt se at 123hjemmeside.dk vil blive en konkurrent, men man kan sige at hvis jeg tilbyder et startkit til 500 kr, så er det allerede billigere end hvad det vil koste hos 123 for bare et år...

Har ikke tænkt ideen helt igennem, men pointen skal være at man ikke selv skal stå med køb af domæne, webhotel, opsætning af wordpress osv...og så køber den service at man kan gå igang med wordpress selv med det samme ( vidoer på Nemprogrammering.dk skal så kunne hjælpe en videre efter købet )...Uden at kende til 123 så kan man jo med wordpress selv udvikle videre som man vil, hvilket jeg ikke er sikker på man kan med 123...det er altså plads til lidt mere "customization" på min idé ( folk der besgøger min side er trods alt lidt mere it minded end dem jeg tror vælger 123 )

Jeg vil gå videre med denne idé så snart jeg har wordpress videoerne på plads Big Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)