Hej Alle sammen! Jeg har et site Nemprogrammering.dk , med godt og vel 4500 unikke besøg/ mdr ( stiger pt. med 200-300 per mdr ) Jeg ligger rigtig godt til på google for ord som "lav din egen hjemmeside" og " egen hjemmeside" osv osv. Derfor får jeg en masse besøgende som gerne vil have deres egen hjemmeside. Sitet tilbyder gratis video vejledninger til at lave en sådan en hjemmeside, men der er mange som ikke orker/kan finde ud af at komme igang med webhotel, domæne osv osv. Derfor tænker jeg nu på at lave en service hvor jeg i samarbejde med en partner laver hjemmeside templates i f.eks wordpress, hvor folk vil kunne købe et billigt wordpress start-site, med webhotel, domæne og det hele og så derfra selv bygge videre på sitet selv ( man får måske 1 forside og 4-5 undersider som stardard ) Jeg får snart også wordpress video guides på sitet, så det vil passe godt ind. Men tror i det kan lade sig gøre? - vil man kunne finde en partner der kan lave disse start-sites ( har ikke selv tid til det ) og få samarbejdet til at virke på en god måde? |
Hej Iversen.
Det vil du med garanti kunne finde. Mange folk vil gerne have leads til kunder, så jeg tror det bliver relativt nemt faktisk.
Hvad havde du tænkt dig at sådan et begyndersæt skulle koste?
Mvh kenneth