hej iværksættere jeg har brug for gode råd og tips.Det drejer sig om jeg vil have fremstillet et antal guitar-instruktions-dvd-er, og søger viden om hvor jeg kan lave en fornuftig handel. Hvad koster egentlig fremstillingen af dvd-er?, er grøn på området. Hvis jeg bestiller 50.000 stk, hvad kan det koste, hvilke gode links kender I etcetc. Jeg skal lave en medfølgende instruktionsbog på 50-60 sider, og den skal i trykken. Kan der laves en kombi-løsning med fremstilling af bøger og dvd-er, og hvem gør evt det?Hvad er priserne? Dvd-en og bogen kommer til verden omkring nov.dec. i år så sæt allerede nu kryds på ønskelisten........ mvh flemming, en guitar-instuktør af internationalt format |
Jeg ved ikke hvor meget erfaring du har inden for iværksætteri, men fra at have en god ide, og til at have et produkt som sælger, er der lang vej.
Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du læse mange af de spændene bøger om iværksætteri, f.eks. Martin Thorborgs nye e-pusher.
Hvor har du tallet 50,000 fra?
Hvis du kan lære mig at spille guitar så har du gjort dit arbejde godt, men det må vi se på til den tid!
Held og lykke med projektet!