Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dvd o.a.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
hej iværksættere

jeg har brug for gode råd og tips.Det drejer sig om jeg vil have fremstillet et antal guitar-instruktions-dvd-er, og søger viden om  hvor jeg kan lave en fornuftig handel. Hvad koster egentlig fremstillingen af dvd-er?, er grøn på området.

Hvis jeg bestiller 50.000 stk, hvad kan det koste, hvilke gode links kender I etcetc.

Jeg skal lave en medfølgende instruktionsbog på 50-60 sider, og den skal i trykken. Kan der laves en kombi-løsning med fremstilling af bøger og dvd-er, og hvem gør evt det?Hvad er priserne?

Dvd-en og bogen kommer til verden omkring nov.dec. i år så sæt allerede nu kryds på ønskelisten........ 

mvh flemming, en guitar-instuktør af internationalt format

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Lyder som et ganske spændene projekt, men jeg tror du har noget forarbejde endnu.
Jeg ved ikke hvor meget erfaring du har inden for iværksætteri, men fra at have en god ide, og til at have et produkt som sælger, er der lang vej.

Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du læse mange af de spændene bøger om iværksætteri, f.eks. Martin Thorborgs nye e-pusher.

Hvor har du tallet 50,000 fra?

Hvis du kan lære mig at spille guitar så har du gjort dit arbejde godt, men det må vi se på til den tid!

Held og lykke med projektet!

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Dato: 15-04-2007 21:42:11 Forfatter: Thomas Thomsen Lyder som et ganske spændene projekt, men jeg tror du har noget forarbejde endnu.
Jeg ved ikke hvor meget erfaring du har inden for iværksætteri, men fra at have en god ide, og til at have et produkt som sælger, er der lang vej.

Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du læse mange af de spændene bøger om iværksætteri, f.eks. Martin Thorborgs nye e-pusher.

Hvor har du tallet 50,000 fra?

Hvis du kan lære mig at spille guitar så har du gjort dit arbejde godt, men det må vi se på til den tid!

Held og lykke med projektet!

"lære dig at spille guitar?".....så gerne, du kan få en forhåndsbestilt dvd til jul, 1. kunde oven ikøbet......

jeg startede min egen guitar-og klaverskole i 2003, som stadig lever i bedste velgående......har ikke erfaring med at fremstille dvd, og bog.

men er uddannet lærer i 97, musiklærer, har undervist i musik, og soloundervist  instrument siden da. så jeg er jo garvet, du, og ja du kan godt lære at spille guitar via en dvd, og instruktionsbog hvis materialet er godt.....og det bliver det.

50.000 er 1.oplag. når de er solgt trykker vi 50.000 stk mere. ja jeg er en født optimist, men også realist, for med mine nye metoder og ideer bliver produktet stjernegodt.

mvh flemming

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 22:01
Hvad skal den koste? Og kan jeg få en guitar med også?

Jeg synes optimisme er en af de vigtigere ting hos en iværksætter. Når jeg starter en virksomhed så er det fordi der er en gnist, er den der ikke, så bliver der ingen virksomhed.

Jeg glæder mig til at høre mere, desværre har jeg ingen kontakt eller erfaring inden for at lave dvd''er, men projektet lyder da spændene. Jeg ville nok lige arbejde med tallet 50,000. Det er ikke sjovt at brænde inde med, men jeg kender selvfølgelig ikke dit likviditets niveau.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Dato: 15-04-2007 22:01:17 Forfatter: Thomas Thomsen Hvad skal den koste? Og kan jeg få en guitar med også?

Jeg synes optimisme er en af de vigtigere ting hos en iværksætter. Når jeg starter en virksomhed så er det fordi der er en gnist, er den der ikke, så bliver der ingen virksomhed.

Jeg glæder mig til at høre mere, desværre har jeg ingen kontakt eller erfaring inden for at lave dvd'er, men projektet lyder da spændene. Jeg ville nok lige arbejde med tallet 50,000. Det er ikke sjovt at brænde inde med, men jeg kender selvfølgelig ikke dit likviditets niveau.

nej, 50.000, ideen har taget endelig form i dag, og beslutningen er truffet i dag, såeh tallet er ikke lige gennemtænkt....så til juletid bliver tallet måske 20.000, og så må vi se om det slår godt igennem. Der var en af mine gamle chefer der engang sagde til mig, han var meget erfaren iværksætter, lav det du brænder for, det får du succes med....det råd har jeg taget til mig, og det er efterhånden gået op for mig at der en vis sandhed i den sætning. Hvad vil du selv i gang med? Ved du det nu?

jeg har tænkt på at prisen ligger ca på omkring 250 kr. for dvd + bog. god pris synes jeg selv.....og value for the money som man siger.du ka jo faktisk på alle tider af døgnet sidde derhjemme ved pejsen med din guitar, og spille sammen med din instruktør på skærmen.....guitar kan du få til ingen penge i blå avis eller køb begynderguitar i aldi, netto, bilka any where.......

mvh flemming

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:09
50.000 er alt for mange.

Pladeselskaberne plejer at lave 1.000 ad gangen når de laver genoptryk. Det er minimumsbestillingen hos dvd producenterne.

Jeg vil foreslå at du nøjes med det. Du kan jo altid få dem genoptrykt.

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:17
Glemte lige at fortælle hvor du kan få noget at vide om priser etc.

SDC Denmark a/s  
Nitivej 10
2000 Frederiksberg

Tlf.: 87 45 45 45
Fax: 87 45 45 46
www.dicentia.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53
Dato: 16-04-2007 09:08:59 Forfatter: svend
50.000 er alt for mange.

Pladeselskaberne plejer at lave 1.000 ad gangen når de laver genoptryk. Det er minimumsbestillingen hos dvd producenterne.

Jeg vil foreslå at du nøjes med det. Du kan jo altid få dem genoptrykt.

tak for rådet og linket!

mvh flemming

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:17
Har du tæknkt på at outsource til Kina?

Kina er jo berygtet for sin produktion af kopi dvd''er, så der skulle da være en god mulighed for at finde nogen der kan lave dine 50 k.

Mvh Torben

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 10:26

Hej Flemming,

Jeg faldt lige over indlægget, og ville høre om hvordan dit projekt var gået, nu hvor der er gået 2½ år. Overvejer selv at lave noget lignende bare inden for et helt andet område, så det ville være spænenden at høre om hvad du havde fået lavet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)