Kære aminoer, Jeg har efterhånden fået mange gode og gratis råd herinde så jeg håber igen der er et par kloge aminoer der vil lukke op for godte posen med gode tips ;o) Jeg er begyndt at få lidt relevant trafik til min side (ligger på min. 20 om dagen - så det kan sikkert sagtens blive bedre) om loppemidler. Jeg kan se på min partner ads statistik at folk også trykker sig videre via mine "læs mere"/"køb nu" knapper. Så langt så godt. Problemet er bare at de meget sjældent konverterer. Idag havde jeg 10 kliks men ingen konverteringer og sådan har det været i noget tid nu. Jeg tænker på om jeg kan have gjort noget galt i linksene - f.eks. om der ikke bliver registreret for køb eller lign. - for klikkene bliver jo registreret. Det undrer mig også at så mange trykker sig videre uden at der sker et salg. Men det er måske ikke ualmindeligt? Ligeledes kan jeg ikke helt finde ud af om hvis nu folk ombestemmer sig og vælger et andet produkt fra webshoppen efter de har trykket på mit "læs mere" link - bliver det så stadig registreret som et salg som jeg får procenter for? På forhånd tak for hjælpen Mvh Simon |
Hehe Simon det er jo ikke til at vide hvorfor folk ikke køber noget. :)
- Emil