Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folk klikker men køber ikke?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg har efterhånden fået mange gode og gratis råd herinde så jeg håber igen der er et par kloge aminoer der vil lukke op for godte posen med gode tips ;o)

Jeg er begyndt at få lidt relevant trafik til min side (ligger på min. 20 om dagen - så det kan sikkert sagtens blive bedre) om loppemidler. Jeg kan se på min partner ads statistik at folk også trykker sig videre via mine "læs mere"/"køb nu" knapper. Så langt så godt. Problemet er bare at de meget sjældent konverterer. Idag havde jeg 10 kliks men ingen konverteringer og sådan har det været i noget tid nu.

Jeg tænker på om jeg kan have gjort noget galt i linksene - f.eks. om der ikke bliver registreret for køb eller lign. - for klikkene bliver jo registreret.

Det undrer mig også at så mange trykker sig videre uden at der sker et salg. Men det er måske ikke ualmindeligt?

Ligeledes kan jeg ikke helt finde ud af om hvis nu folk ombestemmer sig og vælger et andet produkt fra webshoppen efter de har trykket på mit "læs mere" link - bliver det så stadig registreret som et salg som jeg får procenter for?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Simon

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hehe Simon det er jo ikke til at vide hvorfor folk ikke køber noget. :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:53

lig en google+ knap på siden 

blogger selv på siden og kryds links selv på siden og gå amok med viden 

Flere undersider svært at læse lidt lys mørk og skrigende hvid farve vælge nogle farver der er mere læsevenlig.

Få gang i forummet lav lidt op start indlæg

husk også få mere trafik til siden 

video en god ting især da social markedsføring er blevet vigtigere nu desuden kan der fås et video links måske fra google af.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:54

Der er 2 muligheder:

Dårligt tilbud/webshop som ikke konverterer

Du blir snydt

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 23:09

Hej,

Noget jeg lå mærke til var... når jeg nu klikker på dine links, så er langt over halvdelen af de som jeg klikkede på "ikke på lager". Der står endda nogle steder "ikke på lager - kontakt os", hvilket betyder at du ikke få nogen som helst provision, hvis de kontakter dem selv.

Du sender folk hen til produkter som ikke er på lager, men når det er dét produkt de vil have, så går de naturligvis et andet sted hen.

Få produkterne der "ikke er på lager" væk.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 23:55

Mikael christiansen:
Flere undersider svært at læse lidt lys mørk og skrigende hvid farve vælge nogle farver der er mere læsevenlig.

Hej Michael og tak for svar,

Er det selve undersiderne på sitet du mener - f.eks. http://www.loppekur.dk/loppeshampoo/

Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 23:58

Morten Madsen:

Hej,

Noget jeg lå mærke til var... når jeg nu klikker på dine links, så er langt over halvdelen af de som jeg klikkede på "ikke på lager". Der står endda nogle steder "ikke på lager - kontakt os", hvilket betyder at du ikke få nogen som helst provision, hvis de kontakter dem selv.

Du sender folk hen til produkter som ikke er på lager, men når det er dét produkt de vil have, så går de naturligvis et andet sted hen.

Få produkterne der "ikke er på lager" væk.

Med Venlig Hilsen
Morten

Se det skal jeg jo helt klart have kigget på. Det havde jeg faktisk ikke lagt mærke til og det kunne sagtens være en af grundene! Tak for det Morten!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:01

Simon R. Pedersen:

Mikael christiansen:

Hej Michael og tak for svar,

Er det selve undersiderne på sitet du mener - f.eks. http://www.loppekur.dk/loppeshampoo/

ja korrekt det er  denne side her http://www.loppekur.dk/loppeshampoo/ 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:12

Simon R. Pedersen:
Jeg tænker på om jeg kan have gjort noget galt i linksene - f.eks. om der ikke bliver registreret for køb eller lign. - for klikkene bliver jo registreret.

Så er det ikke dig den er gal hos, men muligvis webshoppen

Simon R. Pedersen:
Det undrer mig også at så mange trykker sig videre uden at der sker et salg. Men det er måske ikke ualmindeligt?

Hvis alle der klikkede videre fra vores side købte en mobiltelefon, så skulle jeg have ny bil i morgen og måske også investere i en ferielejlighed eller 2 Big Smile

Simon R. Pedersen:
Ligeledes kan jeg ikke helt finde ud af om hvis nu folk ombestemmer sig og vælger et andet produkt fra webshoppen efter de har trykket på mit "læs mere" link - bliver det så stadig registreret som et salg som jeg får procenter for?

Ja, medmindre der er produkter de ikke giver afregning på.

Simon R. Pedersen:
Problemet er bare at de meget sjældent konverterer. Idag havde jeg 10 kliks men ingen konverteringer og sådan har det været i noget tid nu.

Hvis du skriver "køb her" i stedet for "læs mere", så vil du få færre klik, men højere konvertering fra klik til salg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 02:02

Det kan måske også handle om at de brugere du får ind på dit website, bare søger information om loppemidler. Muligvis fordi de allerede har købt noget, og bare søger information om brug af loppemiddel.

Derudover er jeg enig med Nicolaj i at du skal ændre teksten til "Køb her" frem for "Læs mere", da det er en købs handling du gerne vil have aktiveret hos brugeren.

Det kan også være du har været uheldig at fokusere på et produkt, som kunderne primært informationssøger på, for derefter at tage ned til den lokale dyrehandel for at købe, og samtidig få et par gode råd med på vejen.

Du kunne også prøve at undersøge lidt, hvilke søgeord der oftest skaber et salg, og så satse hårdere på at komme til at ligge godt på de søgeord, frem for de søgeord, hvor brugeren primært søger information om produkterne.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)