Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet en WEBSHOP

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have oprettet en hjemmeside/webshop til vores rensebutik. Er der en der kan lave det?

Jeg skal bruge en webshop, hvor man kan klikke sig frem til produkter, som dernæst bliver lagt i "kurven" og man "går til kassen". Derefter genereres en auto mail til kunden og en til os, som bekræfter ordren. Det er lidt i grove træk. Vi har en hjemmeside i dag, men kan ikke komme videre pga. manglende webshop.

Hilsen

Sunny

Jeg kan træffes på tlf. 20 95 88 99.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:23

Hej Sunny

Jeg kan lave en Shopify webshop til dig.

Se mere på www.themebox.dk

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26

Tag fat i kristoffer fra magentoxperten.dk/

Han er super!

/ Michall

Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:40

Hej Sunny

Vi kan lave et system til dig i Magento, som du måske kender. Systemet bliver tilpasset, som du ønsker. Du kan fx. se http://uggerbyaashop.dk/ og http://artfamily.dk/, som vi har lavet. 

Du er velkommen til at ringe til mig på 22 90 52 73 og du kan se på vores site: www.webstock.dk 

Kort om systemet:

-                      Automatisk eksport til lagerhotel – udsendelse af pakkenumre

-                      Integration med debitorstyring i E-conomic

-                      Integrations med lagerstyring i E-conomic

-                      Håndtering af forskellige kundegrupper med fx forskellig bruttoavance

-                      Avanceret prisstyringssystem til tilbud og rabatter

-                      Mulighed for integreret B2B og B2C webshop i ét og samme system

-                      Reklamationshåndtering

-                      Sæson- og preorderstyring

-                      Chat (ifbm.. med vejledning og mersalg)

Billigt lager og distribution:

Har du ikke et lager, så har vi et samarbejde med et af Danmarks største, der kan sende pakker ud med Post Danmark inkl. omdeling til private for fx 38,- kr op til 5 kg – og endnu billigere til erhverv.  Der kan selvfølgeligt også sendes større ordrer afsted, men denne pris illustrer meget godt, at der er penge at spare i forhold til standardprisen på 80,- kr. 

Fra Væggerløse
Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:28
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:05

Hej, 

Jeg har en kammerat der gerne vil hjælpe dig. Han kan lave det meste, og så vil han gerne indgå kontrakt så der ikke er tvivel om noget. Han er en af danmarks billigste programmører kontra hans kompetencer. Hans side er www.programmoerer.dk/ Ring/skriv til ham, han er yderst behjælpelig..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)