Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter søger job i Odense

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

For at gå lige til sagen, så er jeg på udkig efter et job - gerne i Odense området.

Jeg er selvstændig skribent og skriver tekster til webshops, blogs og hjemmesider. Det går godt i firmaet og jeg kan sådan set sagtens leve for indtjeningen som skribent. Det er dog begyndt at blive lidt ensformigt at sidde hjemme ved skrivebordet hver dag. Derfor kunne jeg godt tænke mig et job på en arbejdsplads. Jeg kan stadig godt lide jobbet som skribent, så jeg er både interesseret i en deltids- og fuldtidsstilling. 

Jeg er sådan set åben for forslag og muligheder. Mine spidskompetencer er selvsagt bag et tastatur, men jeg har efterhånden også god erfaring med SEO, sociale medier og affiliate marketing. At stå i butik eller lign. kunne også være en mulighed - jeg vil sådan set bare gerne ud i den virkelige verden, så jeg ikke gror fast foran min computer herhjemme i lejligheden.

CV:

- Feb 2010 - okt 2010:

Ungdomsjournalist på Fyens Stiftstidende. Her anmeldte jeg koncerter og interviewede bands.

- Feb 2011-nu:

Freelance skribent. Med fokus på SEO har jeg skrevet flere hundrede tekster til diverse hjemmesider og webshops.

- Jan 2011-nu:

Musikjournalist på Meantime.dk. Jeg startede et musiksite for alternativ musik, fik hurtigt hul igennem til branchen og har bl.a. dækket Roskilde Festival på lige fod med den øvrige presse.

Kontakt 

Jeg ser frem til at høre fra dig på min mail-adresse: kristofferfoens@gmail.com

Med venlig hilsen,

Kristoffer Føns

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)