Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Internetbutik med elektronik fra asien...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg har en ide om at starte en virksomhed der køber elektronik i asien, og sælger videre i Danmark via en wepshop.

Jeg kan nok skaffe ca. 50.000 kr. til at starte på, er det nok eller skal man have en investor? Jeg har flere i min familie som nok kunne låne mig penge rentefrit, eller måske gøre personen som inverstere medejer.

Hvad koster det at få lavet en "prof" wepshop? hvem kan det?

Hvordan kommer man i kontakt med firmaer i asien der laver elektronik?

Altså... Hvordan kommer man i gang med at starte et firma?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:09

Hej Peter

Jeg har sendt dig en PB her inde

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:14

Det kommer jo nok an på dine ambitioner. Hvor mange produkter har du tænkt dig at have i shoppen f.eks.?

Skal du have et lidt større udvalg, så får du nok hurtigt brugt mere end 50k. Derudover koster det nok lidt at have et lager også.

Det samme gælder webshoppen. Hvor meget kan du selv, og hvor specielt et design skal det være? Kan du bare nøjes med en shop der "bare" ligner en normal webshop, eller skal den være designet fra bunden?

Tilmeldt 9. Oct 11
Skrevet kl. 15:21

jeg tænker ca. 50 - 100 produkter... det behøver ikke at være en overdrævet flot webshop fra starten af.

Hvordan kan man sikre sig at der er nogle der køber ens produkter... Er det bare Google ads eller hvad?

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:27

Hvis du ved at du skal have 100 produkter og du måske som min. skal have to på lager af hver slags, så burde du vel nogenlunde kunne regne dig frem til hvor meget kapital du skal bruge på varerer til at starte med.

200 x indkøbspris

Er vist intet i denne verden der kan garanteres. Forskellige online markedsføringsformer kan være en god ide. Bare sørg for at få kørt noget ordenlig statistik på hvilken trafik der giver mest, så skal du nok finde ud af om det er Google ads eller andet der er det bedste for dig :)

Tilmeldt 9. Oct 11
Skrevet kl. 15:35

Hvis vi siger gennemsnits prisen er 200 kr. (det vil jo være alt fra USB til Windows 7) så er det jo 40.000 kr. så har jeg 10.000 til at lave wepshop og blive registreret som virksomhed for. Lyder det ok?

Fra Odense
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Brick-lane Skrevet kl. 16:11

Kan anbefale dig at kigge på mulighederne der ligger i et lagerhotel. Så slipper du for at stå for logistikken, leje af lager og evt køb af lagerinventar. Det kan spare dig for en del opstartsomkostninger :)

www.brick-lane.dk

En webshop med tøj fra små og upcoming desingere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)