Hej Aminoer, Jeg har for et par måneder siden købt et nyt Snoon S1 Silver ur, af en anden amino. Uret er desværre ikke rigtig mig, og derfor ønsker jeg at sælge det. Det har aldrig været brugt, har kun lige været prøvet på . Giv et bud via PB |
Flot Unisex ur sælges
- 1

|

tillader mig lige at bumpe igen :) |
Gør det da lige igen, bump er nice |

Edit: Det ville nok være mere fornuftigt at du brugte tiden på din forretning, end at sidde og lege politimand. Hvis mine bumps ikke er tilladt hvilket jeg er ret sikker på de er, så må en moderator jo lige rette mig. Men du burde bare blande dig udenom, hvis du ikke er interesseret. |
Hvis alle bumpede, hvordan skulle man så nogensinde få svar på nogle spørgsmål - så ville alle de tråde som dine ligge øverst hele tiden, med indhold ingen alligevel er interesseret i at se. |

Jamen kan da godt være du ikke er klar over det, men sjovt nok er der mange der bumper makker. Så bland dig nu bare udenom, du må da have noget bedre at bruge tiden på |

Hej Christian, Jeg er lidt i tvivl, så send gerne et bud over pb :) så tager vi den derfra. Prisen hos forhandlere ligger mellem 2000 - 2500 kr. for uret. Men kan ligeså godt være ærlig og sige at jeg ikke har givet så meget for det, så jeg forventer selvfølgelig heller ikke så meget for det. Jeg kan lige for en god ordens skyld nævne, at der er fuld garanti på uret også. |
Hej med jer,
Emil, hvis et indlæg efter din mening strider imod Aminos regler eller god forum-etik, så er du mere end velkommen til at anmelde det. Så ser vi på det. Mark, gentagne bumps er ikke velkomne. Trådene bliver som oftest låst, hvis vi modtager anmeldelse af det, eller hvis vi selv falder over bumpede tråde. På forhånd tak for jeres forståelse. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn