Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot Unisex ur sælges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg har for et par måneder siden købt et nyt Snoon S1 Silver ur, af en anden amino.

Uret er desværre ikke rigtig mig, og derfor ønsker jeg at sælge det. Det har aldrig været brugt, har kun lige været prøvet på .

Giv et bud via PB

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 09:27
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 16:53

tillader mig lige at bumpe igen :)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 16:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Gør det da lige igen, bump er nice Smile

Hvis De folk der skulle være potentielle købere til dit ur virkelig ønskede det, så havde de set det nu - så venligst drop bump. 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:14

Emil Kroer | PD:

Gør det da lige igen, bump er nice Smile

Hvis De folk der skulle være potentielle købere til dit ur virkelig ønskede det, så havde de set det nu - så venligst drop bump. 

Edit: Det ville nok være mere fornuftigt at du brugte tiden på din forretning, end at sidde og lege politimand. Hvis mine bumps ikke er tilladt hvilket jeg er ret sikker på de er, så må en moderator jo lige rette mig.

Men du burde bare blande dig udenom, hvis du ikke er interesseret. Smile

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:18

Hvis alle bumpede, hvordan skulle man så nogensinde få svar på nogle spørgsmål - så ville alle de tråde som dine ligge øverst hele tiden, med indhold ingen alligevel er interesseret i at se.

Ha en god dag

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 17:18

Hvad er prislejet ?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:23

Emil Kroer | PD:

Hvis alle bumpede, hvordan skulle man så nogensinde få svar på nogle spørgsmål - så ville alle de tråde som dine ligge øverst hele tiden, med indhold ingen alligevel er interesseret i at se.

Ha en god dag

Jamen kan da godt være du ikke er klar over det, men sjovt nok er der mange der bumper makker. Så bland dig nu bare udenom, du må da have noget bedre at bruge tiden på Smile

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:29

Christian Soelberg Due:

Hvad er prislejet ?

Hej Christian, 

Jeg er lidt i tvivl, så send gerne et bud over pb :)  så tager vi den derfra. Prisen hos forhandlere ligger mellem 2000 - 2500 kr. for uret. Men kan ligeså godt være ærlig og sige at jeg ikke har givet så meget for det, så jeg forventer selvfølgelig heller ikke så meget for det.

Jeg kan lige for en god ordens skyld nævne, at der er fuld garanti på uret også.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer, Skype-Smile

Mark Jensen og Emil Kroer | PD lad venligst være med at sidde og tæve hinanden med 1-stjerne tildelinger. Nu har i begge tildelt hhv. 4 stk. og 5 stk. 1-stjerner til hinanden på en dag. Det er altså misforstået brug af karma-stjerner. Drop det venligst, eller I må holde stjerne-pause.

Emil, hvis et indlæg efter din mening strider imod Aminos regler eller god forum-etik, så er du mere end velkommen til at anmelde det. Så ser vi på det.

Mark, gentagne bumps er ikke velkomne. Trådene bliver som oftest låst, hvis vi modtager anmeldelse af det, eller hvis vi selv falder over bumpede tråde.

På forhånd tak for jeres forståelse.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)