Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google page rank=0 ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Ok så er det jo derfor at i ingen pagerank har :) eller i hvert fald ingen synlig pagerank har, for Google opdatere den nemlig hele tiden, mens den vi kan se opdateres 4+ gange om året.

Du skal når du linkbuilder linke til alle de sider du har på din hjemmeside, du skal ikke nøjes med e eller andet, ALLE sider skal have links, da det gavner hele din hjemmeside. jeg plejer at sige at man skal have minimum 3 links til hver side, fra minimum lige så mange kilder. har du derfor 5 sider, skal hver side minimum have 3 links fra hvert sit domæne. Det vil i sidste ende betyde at din hjemmeside får links fra 15 forskelige hjemmesider.

minimumstallene skal selvfølgelig gerne være noget højere, men det er bare en måde at forklare det på så folk kan forstå hvad jeg mener :) 

Mange tak skal du have, så giver det lidt mere mening. Jeg fortsætter med at linkbuilde og sørger for at linke til undersider også. Så bliver det spændende at se hvilken pagerank jeg får engang.

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:27

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 10:46

Hvordan tolker jeg så dette

Domain info on: http://www.maling.nu
Pagerank Score
Your websites pagerank is: Pagerank0
Search Engine Number of indexed pages
Google 348
Yahoo 62
Bing 73
Number of backlinks Number of backlinks
Google 0
Yahoo 610
Bing 0
Other ranks
Alexa Rank 4614230
Other ranks

Det ser ud som om gpoogle har indekseret en frygtlig masse sider, men ingen backlinks?

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brug webmaster tools til at se hvor mange indgående links i har i følge google. 

Men derudover, hvorfor så stræbe efter høj pagerank? Altså er der et specielt formål med det :-) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:49

Du skal ikke stole så meget på antallet af backlinks som de enkelte viser, da Google for mange år stoppede med at vise et korrekt antal, Yahoo er igang også etc.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:54

Martin :

Brug webmaster tools til at se hvor mange indgående links i har i følge google. 

Men derudover, hvorfor så stræbe efter høj pagerank? Altså er der et specielt formål med det :-) 

Ikke engang webmaster tools viser et korrekt billede

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:01

Charlotte Frich Brask:

Som overskriften siger, så er vores google pagerank åbenbart 0.

Hvordan kan det være, når Yahoo Site Explorer siger sådan:

Hej Charlotte

Yahoo er ikke en særlig god kilde til backlink informationer længere. Hvis du vil have gode efterretninger skal du ud at købe dig til det som nævnt her: http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=4#929567

Hvis du fx i Yahoo tjekker dine backlinks, står der at du har backlinks fra alle sider på Lars' site, men de links er der slet ikke mere. Og så er der backlinks fra rengøringstips.dk men de er i virkeligheden nofollow. Det kan være den slags der er forklaringen. Og eller det med at sitet er så nyt.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)