Som overskriften siger, så er vores google pagerank åbenbart 0.
Hvordan kan det være, når Yahoo Site Explorer siger sådan: |
Okay, det billede blev lidt småt, men 62 sider og 610 inlinks står der-
Okay, det billede blev lidt småt, men 62 sider og 610 inlinks står der- |
Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.
Ikke kun link betyder noget med aldre relevante og trust rank link og ikke mindste hvad står der på siden , hvor meget indhold er der på siden |
Alt efter hvor du ser på din pagerank, så kan de være at den henter pagerank fra et forkert sted. Se denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/139347.aspx?PageIndex=2󥀾 |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Jeg synes jo vi har masser af indhold og efterhånden en god håndful relevante links, selvom der også er nogle der er mindre relevante. Vil trust-pilot hjælpe på page-rank mon? Jeg har slet ikke tænkt over det før, men ville melde til på et linkkatalog i dag og fik beskeden, at siden pagerank er 1 eller derunder, så det kan ikke lade sig gøre at blive optaget. |
Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.
Min pagerank vises altså igen på www.stripdanmark.dk |
Det er muligt, men det er altså ikke alle værktøjer som viser pagerank endnu. |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Vi har ikke været on-line så længe. Jeg blev ansat 1/8 og vi var ikke on-line før 20/8. Forsiden er desværre, i det store og hele et billede, så der har jeg ikke mulighed for at lægge ret meget tekst. Vil det gavne pagerank, hvis jeg primært linker til undersider frem for forsiden, som jeg egentlig helst vil have som landingpage? |
Ok så er det jo derfor at i ingen pagerank har :) eller i hvert fald ingen synlig pagerank har, for Google opdatere den nemlig hele tiden, mens den vi kan se opdateres 4+ gange om året. Du skal når du linkbuilder linke til alle de sider du har på din hjemmeside, du skal ikke nøjes med e eller andet, ALLE sider skal have links, da det gavner hele din hjemmeside. jeg plejer at sige at man skal have minimum 3 links til hver side, fra minimum lige så mange kilder. har du derfor 5 sider, skal hver side minimum have 3 links fra hvert sit domæne. Det vil i sidste ende betyde at din hjemmeside får links fra 15 forskelige hjemmesider. minimumstallene skal selvfølgelig gerne være noget højere, men det er bare en måde at forklare det på så folk kan forstå hvad jeg mener :) |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig