Hej Aminoer
jeg er noget forvirret. Jeg er den lykkelig ejer af weddigndeluxe, jeg er meget stolt af at have Danmarks største bryllupsarrangør bureau med over 300 besøgende hver dag. For nogle måneder siden har jeg besluttet at weddingdeluxe skal sælge skræddesyede brudekjoler til markedets laveste pris og evt brugte/demo kjoler til absolut ingen pris. Weddingdeluxe skla have sin egen brudekjole kollektion. Jeg synes jeg at annonceret på trendsales , dba og mange mange andre steder , har lagt kjoler ud på min hjemmeside, men få ingen henvendelse??? Er det fordi at man skal have kjolerne hjemme? Det må være markedet for dette, da en almen kjole koster fra 6000 kr??? Nogle kender svar på dette? weddingdeluxe tilbyder jo super kjoler men hvor er køberne???
|
Jeg forstår godt du er forvirret ! Med alle de "jern du har i ilden"
Hvad med at lære og focusere ?
Satse på nogle kerneområder ?
Istedet for alt imellem himmel og jord. Ligefra PM'er herinde om trusler med advokatstævninger, løbende retssager omkring injurier. m.m.
Ha du hørt om branding ? herunder personlig
Du fylder allerede godt på nettet, ikke alene på Amino, men f. eks. også www.avisen.dk m.m.
Jeg tror ikke nogen person kan levere lige fra bryllups event til håndværkerydelser for 99 kr. kommende retssager i retten i Hillerød m.m.
Dette her indlæg skal du se som en "hjælp" og ikke personlig forfølgelse.
Og tilsidst hvis du fortsætter, som nu overfor mig, bliver du også retsforfulgt af mig.
Dine mails til mig offentligør jeg selvfølgelig ikke i et offentlig forum.
Så et sidste råd, lad være med mails til mig med trusler omkring alt muligt.
Der er noget der også hedder "privatlivets fred". Og læs så de forskellige svar i diverse tråde grundigt igennem, inden du konkluderer på et alt for spinkelt grundlag.
En god dag herfra.
Ib Abildgaard
Råd & Mal