Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

brudekjoler og weddingdeluxe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

jeg er noget forvirret.

Jeg er den lykkelig ejer af weddigndeluxe, jeg er meget stolt af at have Danmarks største bryllupsarrangør bureau med over 300 besøgende hver dag.

For nogle måneder siden har jeg besluttet at weddingdeluxe skal sælge skræddesyede brudekjoler til markedets laveste pris og evt brugte/demo kjoler til absolut ingen pris.

Weddingdeluxe skla have sin egen brudekjole kollektion.

Jeg synes jeg at annonceret på trendsales , dba og mange mange andre steder , har lagt kjoler ud på min hjemmeside, men få ingen henvendelse???

Er det fordi at man skal have kjolerne hjemme?

Det må være markedet for dette, da en almen kjole koster fra 6000 kr???

Nogle kender svar på dette?

weddingdeluxe tilbyder jo super kjoler men hvor er køberne???

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår godt du er forvirret ! Med alle de "jern du har i ilden"Wink

Hvad med at lære og focusere ?

Satse på nogle kerneområder ?

Istedet for alt imellem himmel og jord. Ligefra PM'er herinde om trusler med advokatstævninger, løbende retssager omkring injurier. m.m.

Ha du hørt om branding ? herunder personlig Wink 

Du fylder allerede godt på nettet, ikke alene på Amino, men f. eks. også www.avisen.dk m.m.

Jeg tror ikke nogen person kan levere lige fra bryllups event til håndværkerydelser for 99 kr. kommende retssager i retten i Hillerød m.m.

Dette her indlæg skal du se som en "hjælp" og ikke personlig forfølgelse.

Og tilsidst hvis du fortsætter, som nu overfor mig, bliver du også retsforfulgt af mig.

Dine mails til mig offentligør jeg selvfølgelig ikke i et offentlig forum.

Så et sidste råd, lad være med mails til mig med trusler omkring alt muligt.

Der er noget der også hedder "privatlivets fred". Og læs så de forskellige svar i diverse tråde grundigt igennem, inden du konkluderer på et alt for spinkelt grundlag.

En god dag herfra.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 09:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil ikke komme ind på din måde at agere på nettet, men det betyder ikke at dette forhold er irrelevant.

Din side:

• Titlen på forsiden virker useriøs med brugen af keywords ("Bryllupsarrangør,bryllupsplanlægger, brudekjoler, bryllupsplanlægning,brudekjoler, brude,festarrangør, weddingplanner")
  • Der er reklamer for reklamer samt parterapi med et navn der bringer lidt for interessante sider op ved Google-søgning
  • Banneret i bunden der til dels linker til iwebhotel.dk giver ingen mening
  • Teksten på forsiden er fyldt med sproglige fejl

Hvis jeg skulle investere i en dyr kjole - hvilket jeg som mand nok ikke kommer til ;-) - ville jeg helt sikkert undersøge sælger grundigt.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skriver på din hjemmeside at du arrangerer omtrend 70 bryllupper om året, er der ikke nogle af dine eksisterende kunder du kan sælge disse til?.

Et par råd med på vejen:

Med mindre cvr.dk er nede (igen igen) så skal du have rettet dit CVR-nummer da det ifølge cvrregisteret ikke findes. Jeg handler personligt aldrig med et firma det ikke skriver korrekt cvr-nummer på sin side.

Få slettet din testimonials-side hvis ikke du får lagt nogle testimonials ind. Det virker ret underligt at du det ene sted skriver at du har 70 bryllupper om året, men på testimonials-siden af en eller anden grund ikke har plads til flere billeder og at der ikke er en eneste testimonial. På mig personligt virker det ikke seriøst.

Det sidste råd er absolut ingen kritik af dig som person, men jeg tænker om du får læst korrektur på dine skriverier på trendsales og dba inden du slår noget op? I dit indlæg i denne tråd er der en hel del skrive- og stavefejl og hvis det er lige sådan på dine opslag er der mange der går udenom, så det kunne måske også være et sted du kan forbedre din hitrate.

Helt og lykke med det hele Music

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)