Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot online flash kampagne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg kom tilfældigvis forbi et kampagnesite, som Nokia har lanceret i forbindelse med deres nye N95-model. Du kan se sitet på www.greatpockets.com - som er en rigtig flot kombination af storytelling, flash, video og med en spændende navigation indlagt. Der har været flere eksempler, men jeg tror dette er et kig på det vi ser meget mere til i fremtiden - altså det at give brugeren en speciel oplevelse. Efter min mening et rigtig godt buzz nokia har fået skabt.

Selve mobilen ser meget lovende ud, og kan fx bestilles her.

// Jesper Skov

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:22
Det er da meget fedt lavet rent grafisk og teknisk, men det er virkelig ikke noget der fanger mig, havde du ikke fortalt mig at det var et site for nokias mobil havde jeg aldrig fundet ud af det. Det eneste sted jeg stødte på nokia navnet var på en lille seddel hvor man så alligevel ikke kunne bestille.

Men hvem ved, måske andre synes det er sjovt at sidde og se den slags små sites med video''er
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 19:43
Det er da sindssygt godt lavet og en rigtig rigtig god skuespiller, der træder frem i starten, hvilket jeg synes er specielt  vigtigt i denne reklame for at få potentielle kunder til at blive hængende. Ellers bliver reklamen hurtigt for lang.

Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)