Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Synes ikke det er fair Anders skal have 1 stjerne for konstruktiv og ærlig kritik, der overskriften direkte er "Ris og ros affilliate side"
Derfor så giver jeg dig 5 stjerner, for den ærlige og gode kritik :)
Tak for det, Daniel. Jeg var også lidt overrasket over at få en stjerne af angrybird for min kommentar - og så endda uden nogen kommentar om hvorfor, men det går nok alt sammen alligevel. :-)
Kasper, jeg håber ikke at du føler dig trådt på af min kommentar/kritik. Det var ikke meningen med den. Meningen var at give dig den bedste hjælp jeg kunne.
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Samme her, synes det er en fin side når han forsøger sit bedste og det er hans første :)
- Emil
Der er ingen tvivl om at det er et fint forsøg og Kasper har sikkert også gjort sit bedste. Men når man beder om ris og ros for det man har produceret, er det også resultatet som vurderes. Indsatsen skal være der, men det er altså resultatet som er vigtigst.
Ude i den virkelige verden er det faktisk kun resultatet som tæller. Daniels mål med affiliate er jo at tjene nogle penge - ikke at få ros for sit hårde arbejde. Og penge kan man kun tjene hvis resultatet dur.
Når resultatet så ikke dur, kan man give råd på to måder mindst: 1) Man kan give ét tip af gangen til forbedringer, eller 2) man kan sige okay, det her resultat er så langt fra noget der dur, så det vil tage alt for lang tid at komme i mål med ét tip af gangen. I stedet er det bedre at starte med lidt skolebænk for at få nogle grundlæggende ting på plads og så prøve igen.
Jeg valgte metode 2 i det her tilfælde fordi jeg mente at det var den bedste hjælp jeg kunne give Daniel, så han kunne nå de resultater som han gerne ville.
Mvh Anders Saugstrup