Hej Jeg har en idé til opstart af en kæde af butikker som skal handle med dagligvare. Der er selvfølgelig allerede en del aktører på det danske marked som driver supermarkeder, men jeg mener (i al jysk beskedhed) at have en forretningsidé er markant anderledes end de kæder som allerede er på markedet og som med garanti vil falde i de danske kunders smag.
Jeg har selv stor erfaring med drift af butikker og uddannelse af personale. Men jeg har desværre ikke selv direkte erfaring med den daglige drift af dagligvarebutik, og derfor søger jeg en partner som har stor erfaring indenfor drift af dagligvarebutikker/supermarkeder.
Jeg forestiller mig at du har følgende baggrund:
- Uddannet i dagligvarehandlen, gerne indenfor discount (Netto, Fakta, Rema1000 eller lignende)
- Erfaring som butikschef/leder
- Viden om brutteavancer og nettoindtjening på forskellige varegrupper indenfor dagligvare.
- Et højt energi niveau
Hvis kemien mellem os er god, så ville det klart være en mulighed at vi starter sammen, gerne med udgangspunkt i min kapital og vores fælles arbejdskraft. Hvis du altså har lyst efter at have lært mig at kende ;-)
Hvis du er interesseret så kan jeg kontaktes på 2000frederiksberg@ofir.dk Skriv gerne et par korte ord om din baggrund og angiv venligst et telefonnummer jeg kan træffe dig på. Det vil være en fordel hvis du bor i Storkøbenhavn, således at vi kunne mødes til en kop kaffe. Du skal dog være indstillet på at jeg gerne vil lære dig at kende, inden jeg løfter sløret for min forretningsidé ;-)
Jeg ser frem til at høre fra dig :-)
mvh
Søren Jensen |
Heysa
Læste om det du søgte...
Selvom jeg ikke lige er fra Kbh, er fra Århus...Synes jeg det lyder super spændende..Har ikke dine krav. men kunne tænke mig at vlære med...Havde selv en ide om at starte noget hvor man simpelthen kunne gå ind på nettet og bestille frisk mæk og alt hva man nu kan købe i netto . bilka osv.....
Også skulle kunder købe for et vis beløb for at vi kunne køre ud med det...