Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger venlighed på byggetilbudsside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Vi sidder i øjeblikket og er i gang med at udvikle den nye store byggetilbudsside.

Derfor er vi i gang med at finde ud af, hvilke funktionaliteter vi skal have for at skille os ud fra alle de andre og hvilke funktioner der kunne gøre det nemmere for både brugere og håndværkere, gerne noget der også udviser troværdighed.

Så hvis i har en ide til nogle funktionaliteter der ville gøre det nemmere for jer som brugere så vil jeg meget gerne høre dem, det værste der kan ske er at siden bliver mere brugervenlig.

Kunne også godt tænke mig, at få nogle håndværkere på banen og høre, hvad de kunne tænke sig, at have af muligheder på deres login side.

På forhånd tak :)

Venlig Hilsen

Mick Hansen

Adwise-Media

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:33

Tror, du får mere respons, hvis du linker til nogle af de konkurrerende byggetilbudssider, så man kan se, hvad der mangler her.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:13

Mick Hansen:
det værste der kan ske er at siden bliver mere brugervenlig

Mon ikke det er det omvendte du mener.

Der er dog rigeligt med tilbudsportaler i forvejen, så hvorfor starte endnu et ?

Der er jo slet ikke brug for disse, det var der måske hvor byggeriet var på sit højeste, og det var svært at finde en håndværker der havde tid til en udføre en opgave, men sådan er det jo slet ikke i dag, så folk burde ringe til et par lokale håndværkere, frem for at smide den på endnu en byggeportal, hvor du intet ved om den håndværker der dukker op, og giver tilbud på deres opgave.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)