Jeg ønsker feedback på min hjemmeside som jeg har lavet helt om. Det skyldtes at designet før ikke var, overskueligt nok. Så har prøvet med et helt andet theme som, efter min mening, er super overskueligt for brugeren. Vil blot høre om dette også er jeres mening om mit theme.
Der ud over vil jeg gerne høre hvad i synes om sammenligningen af priserne. Den kan findes ved linket på forsiden, eller ved at klikke på linket her : Billig id hair hard gold hårvoks
Temaet er fint, men du bliver nød til at have en menu. Uden menu, er det jo helt håbløst - hvad tror du den bruger som finder dig via Google tænker? Han tænker ikke noget bestemt - han går bare væk fra siden igen. Alt-i-alt skal du 100% have skaffet dig en menu, det ligger fast.
Din side er blevet meget bedere, mangler et eller andet i sidebaren :) Måske de produkter du har? Godt der er kommet lidt tekst, det hjælper på google, stadig mangler du nogle h1 h2
Drop det der "Voks siden - admin"
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Så skulle der gerne være en menu til højre som gør det let at navigere rundt i mine priser. Det er den samme uanset hvor på min side man er så man nemt kan skifte hvilke voks man ser priserne på.
Så skulle der gerne være en menu til højre som gør det let at navigere rundt i mine priser. Det er den samme uanset hvor på min side man er så man nemt kan skifte hvilke voks man ser priserne på.
Skrifttypen er det næste der bliver lavet.
Det skal mere til. Hvad med nogle produktbilleder. Der mangler i den grad liv på siden.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.